My Town World Mega Town v1.0.26 MOD (sbloccatu) APK

My Town World Mega Town v1.0.26 MOD (sbloccatu) APK

Servizi , Ghjochi

Sviluppatore:
My Town Games Ltd.

4.3 / 5 - (10 voti)

Descrizioni:

Truvate stu ghjocu è gode di e so caratteristiche se vulete scopre terri novi è belli. Quì cunniscerà l'edificazioni di pupi muderni è monumentali. Creemu u mondu più bellu per voi cù e vostre cumpetenze. Ognunu hà u so modu di cuncepisce è di custruisce un spaziu urbanu basatu nantu à a so visione.

DECORATE È TROVA I BEST OUTFITS PER I VOSTRI PERSONAGGI

In My Town World, i ghjucatori anu u dirittu di scuntrà è interagisce cù parechji caratteri unichi è divertenti. Decorate è cercate belli costumi per vestilli è trasfurmassi in belle principesse. Pudete ancu amparà di più è parlà cù l'interessi è a personalità di ogni caratteru. Micca solu, pudete invità à i parchi di skate per divertimentu. Per piacè sceglite u vostru caratteru preferitu per unisce à ellu in stu viaghju eccitante.

COMPLETE MISSIONI UNIQUE PER SALVARE U MONDU

My Town World hà da furnisce à i ghjucatori sfide estremamente novi è mira à pruvà u so livellu. Fate un rolu cum'è un pompiere bravu è travagliatore. Eseguite tutti i travaglii assignati à voi rapidamente è in modu efficiente, chì hè per quessa chì parechje persone ti ammiravanu è ti amavanu. Aduprate e vostre cumpetenze è applicà una parte di a vostra preziosa sperienza per creà e mosse più innovative per stu ghjocu.

ESPLORA UN NOVA PICCOLA MONDU

Participà à My Town World hè un modu divertente è eccitante per apre l'ochji à u mondu intornu à voi. Inoltre, ammirate parechji paisaghji incredibili chì portaranu à i ghjucatori un sensu di felicità è più gioia. Pudete ancu creà e vostre storie. Scuntrerete parechji ghjucatori in case di bambole o famosi negozi di moda à ogni livellu. Inoltre, pudete visità regularmente tutti i membri di a famiglia di pupi è amparà più nantu à a parsunalità di ogni persona.

TROVATE REGALI SORPRESA OGNI SETTIMANA

My Town World vi permette di scopre in modu eccitante da una sorpresa à l'altra. Averete parechje ricumpensa è i rigali più significativi per serve in missione. Dopu avè finitu una missione, riceverete parechje lezioni preziose è una seria di sperienze prufonde. Questu vi farà ghjucà megliu è più intelligente a prossima volta. Parechji prughjetti vi aspettanu per vene à custruisce per ottene benefici significativi.

DIVENTA FAMOSA IN FOLLA

Stu ghjocu vi offre parechje scelte diverse. Pudete sceglie un duttore, maestru o qualchì altra professione straordinaria. Crea è ghjucà e vostre storie in modu divertente. Inoltre, duvete pruvà à compie parechje sfide per custruisce u vostru mondu cù e diverse regule basiche. Trasformemu stu paese in un spaziu urbanu grande è mudernu. L'abitazioni è e fabbriche spuntanu rapidamente, creendu una cità assai sviluppata.

ESPLORA A MAPPA ENORME CHE HAI MAI VISTA

My Town World crea una mappa enormosa piena di dettagli è ogni locu per i ghjucatori. Tuttu hè chjaramente affissatu nantu à a mappa, facendu più faciule ch'è mai per i ghjucatori di assignà risorse più pensativamente.

Features:

* Prufittate di un bellu mondu cù assai grattacieli culuriti chì daranu à i ghjucatori mumenti rilassanti pieni di divertimentu.
* Crea e regule è crea a vostra propria storia, è pudete ghjucà cù i caratteri chì appariscenu in questa app.
* Ammirate gràfiche monumentali cù parechje imaghjini vividi, realistichi è unichi chì impressionaranu tutti profondamente.
* Vestite u caratteru chì vulete u più prestu pussibule è truvate belli vestiti per sprime a personalità di ogni caratteru.
* Ghjucate entusiasmatu è entusiasmatu cù i membri di a famiglia, sforzate inseme è sviluppate modi abili per trattà ogni situazione.
* Cum'è un ghjocu per i zitelli da 4 à 12 anni per dà l'uppurtunità di gode di un spaziu di cucina più bellu.
* Sapete sempre cumu truvà e zone difficili per cumpiendu e sfide cù u più grande entusiasmu.
* Ùn vi scurdate di ricumandà à quelli chì vi circundanu, perchè ancu elli ponu sparte l'esperienza divertente di sta cità.
* Ghjucate separatamente è abilmente, offrendu sorpresa dopu sorpresa in modi terribili.

Scaricate My Town World Mega Town v1.0.26 MOD (sbloccatu) APK Free

Mod

My-Town-World-Games-for-Kids-v1.0.26-Mod.apk

Mod

My-Town-World-Games-for-Kids-v1.0.24-Mod.apk

Mod

My-Town-World-Games-for-Kids-v1.0.19-Mod.apk

Mod

My-Town-World-v1-0-9-Mod.apk