Cooking Mama Let's cook v1.105.0 MOD (Coins illimitati) APK

Cooking Mama Let's cook v1.105.0 MOD (Coins illimitati) APK

Servizi , Ghjochi

Sviluppatore:
Office Create Corp.

5 / 5 - (2 voti)

Description:

Noi umani avemu sempre statu incapaci di campà senza manghjà. A cucina hè diventata un elementu indispensabile è hè sempre stata una parte impurtante di a nostra sucità. L'alimentu diliziosu ci dà l'energia per travaglià. Fa cresce u corpu è diventa più grande. A cucina di un platu cusì chjamatu diliziosu ùn hè micca faciule. Hè un arte d'alta abilità è abilità. Scaricate Cooking Mama: Let's Cook! per cucini un alimentu diliziosu sè stessu.

I ghjochi educativi sò avà assai forti in u mercatu di i ghjoculi mobili. Questi ghjochi sò pensati per insegnà i sughjetti nantu à un prublema attraversu un ghjocu. Mamma culinaria : Cucinemu ! ancu creatu per u listessu scopu. Imparerete tecniche di cucina simplici ma deliziose. E ricette è u ghjocu sò spiegati currettamente. Cù grafica 3D piena di culori dolci. Sarete immersi in i meravigliosi sapori. I piatti diliziosi sò cotti è tastati da e vostre mani. Dumandate à aduprà e so tecniche di cucina è e mani talentu.

Cumu ghjucà à Cooking Mama?
Diventerai una piccula figliola di mamma è babbu. Cambiemu i roli un pocu oghje, a figliola cucinerà in cucina sottu a guida di una mamma cuoca di longa sperienza. Inoltre, u babbu aspetta ansiosamente di gode di un alimentu diliziosu da a so figliola. Sutta a guida dedicata di a mamma, farà e cose più simplici cum'è tagliate e cipolle, sbucciate i tuberi, lavà e verdura, preparà u pesciu, arrosti a carne...

Ùn vi preoccupate micca di e ricette, chì sò tutte tariffu standard per parechji platti di chef prufessiunali. In questu ghjocu, pudete ghjucà liberamente senza teme di esce da i piatti.

Cooking Mamas Educazione è Umanità
Mamma culinaria : Cucinemu ! hè un ghjocu assai educativu. Aghju vistu assai spettaculi di ghjoculi di cucina induve ci sò uni pochi di ghjovani in i primi vint'anni chì ùn sanu mancu tene un cuteddu per tagliate una carota è ùn ponu mancu fà a diferenza trà una padedda è una pignatta. Ùn si pò cambià perchè ognunu hà una scelta è ogni famiglia hà u so modu di crià i so figlioli.

Chì ci hè a diffarenza trà Cooking Mama è altri ghjochi di cucina in quantu à e caratteristiche?
Prima, Cooking Mama hè unu di i rari ghjochi di cucina chì ponu simule in modu realisticu ogni dettagliu di a cucina, micca solu di plating è di prisentà un platu deliziosu. In u ghjocu, ci sò più di 30 ricette per difettu, chì sò regularmente è continuamente aghjurnati. Sò solu paura chì ùn aghju micca tempu per spiegà tuttu.

In seguitu, u ghjocu ùn hè micca solu nantu à a cucina è a cucina. Pudete ancu fà qualchì travagliu di a casa, per esempiu, pudete plantà arburi, allevà pesci, cura di l'animali, pulisce, decorate a cucina, leghje libri, fighjate i video di cucina o ancu furnisce i migliori piatti chì avete preparatu à i menu di u ristorante di famiglia.

Grafica è sonu
Cooking Mama usa u disignu 3D per creà realisimu per tutte l'imaghjini è u muvimentu in u ghjocu. L'ingredienti è i piatti sò formati è assai attrattivi. Hè accumpagnatu da altri effetti visuali stupendenti, cum'è l'ochji sorridenti in forma di cori di mamma è ingredienti chì brillanu dopu a trasfurmazioni...

Features:

* Cucinemu !
Cucina l'alimentu ghjucandu à mini-ghjochi divertenti. Più di 30 tipi di ricette vi aspettanu. Fate u vostru megliu, chef speciale!

* Felice Village !
Servite u vostru alimentu à tutti in u vostru ristorante. Crea un ristorante grande è maravigliu chì hè tuttu u vostru.
Coglie assai cose andendu à pesca, cultivà i culturi in i campi è cresce animali in u vostru ranch.
Cullate i biglietti per scambià per Happy Foods!

* GamePlaza!
Ghjucate à ghjochi senza cucina cum'è aiutu, ghjucate à u cummerciante, è furmà u vostru cervellu. Più di 30 tipi di mini-ghjochi vi aspettanu. Sforzate per ottene punteggi alti!

* Classificazione di sfida!
Cumpete per i migliori risultati in avvenimenti settimanali! Unisci à a classifica globale!

* Altri modi per divertisce
- Decorate a cucina cù diverse articuli.
-Fate piatti sorpresa cumminendu 2 ricette.
- Fighjate video di cucina realistichi per ricette supportate.
- Fighjate un video animatu di a vita quotidiana divertente di a mamma.

Scaricate Cooking Mama Let's Cook v1.105.0 MOD (Coins Illimitati) APK Gratuitu

Mod

cooking-mama-v1.105.0-mod.apk

Mod

cooking-mama-v1.104.0-mod.apk

Mod

cooking-mama-v1.89.0-mod.apk