Fluvsies A Fluff to Luv v1.0.608 MOD (Money Illimited + No Ads) APK

Description:

Benvenuti à u mondu dolce è sognu di animali estremamente sfocati è ultra simpatici! Prendi cura di sti picculi criaturi è culleghjili tutti! Ghjucà à Fluvsies - un ghjocu virtuale super cute per a cura di l'animali per e ragazze è i picciotti!

Invece di passà ore è ore ogni ghjornu à migliurà i vostri caratteri o u ghjocu in parechji tituli mobili esigenti, i gamers Android ponu divertisce rapidamente è divertevi cù u ghjocu di simulatore virtuale di animali domestici in Fluvsies: A Fluff to Luv. Basta à coglie ogni ovu per pruvà à cova i vostri adorabili Fluvsies, ognunu cù u so propiu aspettu unicu è ugualmente adorable.

Story

In u ghjocu, i gamers d'Android ponu liberamente scaccià i so adorabili animali virtuali da l'ova dispunibili è interagisce cun elli à varii gradi. Avete i vostri animali interessanti dispunibuli nantu à i vostri dispositi di sacchetta quandu vulete. Divertitevi à ghjucà cun elli, accarezzalli è cura di tutti i so bisogni.

Esplora ancu l'evoluzione interessanti di l'animali mentre combina diversi Fluvsies è mette in ghjocu novi creature. Scopre più di 18 Fluvsies differenti è gode di u ghjocu di simulazione eccitante cù parechji elementi interessanti. Avete accessu à parechji mini-ghjochi interessanti, ognunu hà u so propiu gameplay unicu è elementi interessanti in u ghjocu. Sblocca tunnellate di persunalizazione fantastiche per avè nantu à i vostri animali virtuali. Personalizzali liberamente cù vestiti brillanti, accessori interessanti è più.

Cova è cura
Sapete chì queste criature simpatiche è soffici nascenu da ova sorpresa ? Basta mette dui Fluvsies in un blender magicu, pigliate un ovu novu, è aspettate ch'ellu si schiuvissi. Ogni picculu animali hè una grande sorpresa!

Cullate tutti l'animali
Ci sò tanti Fluvsies diffirenti per cullà! Ogni picculu animali hè unicu, ma tutti amanu a magia, i dolci è ghjucà cù i ghjoculi di i zitelli! Ogni picciottu è zitella truveranu u so animali preferitu! Cullite tutti l'animali virtuali: da i misgi rosa à i picculi unicorni arcubaleni!

Salone di moda
Avà pudete vestisce i vostri animali virtuali in vestiti eleganti! Scegli trà tunnellate di vestiti è accessori carini è trasforma i Fluvsies in veri fashionisti di animali domestici è scopre disinni simpatici di pittura di faccia!

Ghjucate è divertitevi
Amparate bè i vostri animali virtuali - sò cum'è i zitelli! Alimentate i vostri animali di sacchetta è divertilli: ghjucate cù i ghjoculi, fate l'artighjanu inseme è scopre mini-ghjochi per i zitelli!

Features:

* Hatch your own Fluvsies
Prima di tuttu, i ghjucatori ponu subitu subitu i so belli fluvsies cù un aspettu adorable è un aspettu unicu. Scopre più di 18 Fluvsies differenti è presentali à a vostra maravigliosa casa per animali domestici. Divertitevi à ghjucà è à interagisce cù i vostri animali adorabili. È gode ancu di l'effetti curativi è di sollievu di stress speciale di i vostri animali virtuali. Mantene sempre nantu à i vostri dispositi di sacchetta, cusì pudete gode di u ghjocu ancu per uni pochi di minuti.

* Cullate Fluvsies interessanti cù a meccanica di fusione
È per quelli di voi chì sò interessati, pudete avà cullà parechji Fluvsies interessanti è unichi in Fluvsies: A Fluff to Luv cù a meccanica di fusione. Basta mette dui di i vostri Fluvsies in a macchina di fusione magica per aghjunghje novi animali domestici à e vostre cullezzione. Dopu à a fusione, recullate l'ovu specificu è aspettate ch'ellu sguassate per pudè gode di e vostre sorprese piacevuli.

* Interagisce liberamente cun elli quandu vulete
Inoltre, pudete interagisce liberamente cù i vostri adorabili Fluvsies è divertitevi assolutamente cù u ghjocu. Basta alimentate i vostri adorabili animali domestici quandu anu fame. Pigliala ogni volta chì pudete per aumentà u so affettu. Divertitevi à ghjucà cù parechje ghjoculi intornu à e vostre case di animali. È sperimentate parechje esperienze DIY uniche. Ogni animali hà una icona di dumanda unica nantu à a so testa, facendu faciule di sceglie cù quale vulete interagisce è ciò chì attività vulete gode cun elli. L'animazioni coinvolgenti è u cumpurtamentu realisticu di Fluvsies daranu sicuramente vita à i vostri animali virtuali.

* Una grande casa per animali domestici cù parechje locu
Parlendu di quessa, u ghjocu hà ancu una grande casa per animali domestici chì offre parechje locu per voi per interagisce. Sentite liberu di scopra e stanze interessanti è spazii esterni, ognunu cù e so caratteristiche uniche è un set cumpletu di elementi. Permette à i vostri animali di interagisce cù questi articuli è altri elementi in u ghjocu per gode di più a vostra simulazione virtuale di animali domestici.

* Mini-ghjochi interessanti per voi
È cum'è u famosu ghjocu di animali virtuale di Moy 7, Virtual Pet Game, TutoTOONS offre ancu i so mini-ghjochi interessanti per voi per piacè ogni volta chì site in u ghjocu. Quì, i ghjucatori ponu sceglie liberamente i so mini-ghjochi preferiti è scopre l'esperienze uniche cù i ghjochi.

* Vestite i vostri Fluvsies cù accessori unichi
Malgradu tutte e funzioni eccitanti, u ghjocu hè sempre gratuitu per tutti i gamers Android per piacè in i so dispositi mobile. Equipa facilmente i vostri Fluvsies cù accessori unichi è vestiti interessanti. Pruvate parechje opzioni di grooming per persunalizà u so aspettu secondu e vostre preferenze è gode di u ghjocu fantasticu di Fluvsies: A Fluff to Luv.

* U ghjocu adattatu è educativu per i ghjucatori di i zitelli
È una cosa chì i genitori amarà sicuru hè chì u ghjocu hè pruvucatu per incuragisce a creatività di i zitelli è mantenenu ancu assai divertiti. Dunque, inseme cù i vostri figlioli, goderete di u ghjocu divertente è educativu di Fluvsies: A Fluff to Luv. Sentite liberu di lascià li gode u ghjocu è scopre l'elementi di u rolu di u so propiu. Migliora a vostra sperienza parentale cù u ghjocu educativu mobile è aiuta i vostri figlioli à rilassate.

* Prufittate di u ghjocu offline
Per fà u ghjocu più accessibile, TutoTOONS offre ancu i so Fluvsies: A Fluff to Luv offline gameplay per tutti i ghjucatori. Accede facilmente à u ghjocu senza avè da cunnette à Internet è gode ancu di parechje di e so funzioni.

* Ghjoca for free
E malgradu tutte e funzioni eccitanti è l'elementi in u ghjocu, Fluvsies: A Fluff to Luv permetterà à i gamers Android di godere liberamente di u titulu mobile. Solu uttene l'app gratuita in Google Play Store è avè installatu nantu à i vostri dispositi senza pagà nunda. Tuttavia, postu chì questu hè sempre un ghjocu freemium, ci sò publicità è acquisti in-game chì avete bisognu di sbloccare.

Scaricate Fluvsies A Fluff to Luv v1.0.608 MOD (Money Illimitatu + No Ads) APK Gratuitu

Mod

fluvsies-v1-0-608-mod.apk

Mod

fluvsies-v1.0.585-mod.apk

Mod

fluvsies-v1.0.563-mod.apk

Mod

fluvsies-v1.0.562-mod.apk

Mod

fluvsies-v1.0.423-mod.apk

Mod

fluvsies-v1.0.411-mod.apk

Mod

fluvsies-v1.0.360-mod.apk

Mod

fluvsies-v1-0-275-mod.apk