LEGO DUPLO WORLD v16.0.1 MOD (sbloccatu) APK

LEGO DUPLO WORLD v16.0.1 MOD (sbloccatu) APK

Servizi , Ghjochi

Sviluppatore:
Storie Storichi

5/5 - (1 votu)

Descrizioni:

LEGO DUPLO WORLD - ghjocu educativu di alta qualità per i zitelli in età prescolare basatu annantu à u famosu designer di i zitelli. Cù amichi o famiglia, u ghjucatore pò sviluppà cumpetenze utili in modu divertente è cù caratteri diffirenti. Mentre compie i travaglii interessanti, visitanu u situ di custruzzione, in caffè, in u mondu sottumarinu, in una casa di bambola è in altri lochi. L'utilizatori ponu aspettà mini-ghjochi cool è un mare di caratteri pusitivi, divertenti è amabili.
LEGO DUPLO WORLD hè un prughjettu di apprendimentu simpaticu, simpaticu, divertente è variatu per i ghjucatori assai ghjovani. I so genitori ùn solu volenu captivare u so zitellu cù qualcosa interessante, ma ancu volenu trasmette assai infurmazioni utili è impurtanti per u so sviluppu ulteriore. I ghjucatori sò offerti un gran numaru di sceni è lochi, cunniscenza cù una varietà di animali è caratteri, una larga gamma di compiti (da u travagliu in un cantiere à a consegna di rigali cum'è Babbu Natale), un ambiente interattivu, belli grafici chì u gameplay più amichevule è assai di più chì ùn lasciarà indifferenti alcunu di i participanti.

LEGO DUPLO WORLD hè attentamente allineatu cù u Framework Headstart Early Learning Outcomes altamente cunsideratu per assicurà chì sia adattatu à l'età è risponde à i bisogni di sviluppu di i zitelli di 2-5 anni. Ogni attività mira à scopi di apprendimentu impurtanti per i zitelli è i zitelli in età prescolare.

U vostru zitellu pò scopre ogni scena per sapè ciò chì ci hè in questu, scopre cumu tuttu funziona è - sicuru - ghjucà cun ella! I zitelli ponu ancu custruisce strutture cù mattoni 3D, chì stimulanu a so creatività.

Siate u cumpagnu di ghjocu di u vostru zitellu è preparalli per a kindergarten! LEGO DUPLO WORLD supporta multi-touch, cusì a vostra famiglia pò ghjucà inseme è sparte ghjochi, apprendimentu è avventure in viaghju.

 

Scaricate LEGO DUPLO WORLD v16.0.1 MOD (sbloccatu) APK Free

Mod

lego-duplo-world-v16-0-1-mod.apk

Mod

lego-duplo-world-15.2.0-mod.apk

Mod

lego-duplo-world-15.1.0-mod.apk

Mod

lego-duplo-world-15.0.0-mod.apk

Mod

lego-duplo-world-13-0-0-mod.apk

Mod

lego-duplo-world-v12.1.0-mod.apk

Mod

lego-duplo-world-v12-0-0-mod.apk

Mod

lego-duplo-world-v11.2.0-mod.apk