Words of Wonders Crossword v4.5.23 MOD (soldi illimitati / suggerimenti / sbloccati) APK

Descrizioni:

Parolle di meraviglie (soldi illimitati) - un puzzle chì hè una cumminazzioni di struzzioni di ghjocu, cum'è: B. un cruciverba è un linker. Allora à u principiu di u ghjocu duvete truvà una parolla da e lettere datu è dopu pruvate à truvà nantu à u campu di ghjocu. Inoltre, i sviluppatori aghjunghjenu un elementu d'avventura, ogni livellu permette di visità una di e cità di u mondu.

Words of Wonders Search mod apk

Ùn hè micca un ghjocu di puzzle regulare; Risolve tutti i puzziche in Words of Wonders richiede una pacienza estrema. Micca tutti risolve tutti i puzziche, ma cù u tempu a difficultà di e dumande di solitu aumenta dopu ogni volta. In questu ghjocu, parechje sorprese, sorprese è parolle misteriose chì ùn sò mai state risolte vi purteranu parechje sorprese. Sò sicuru chì risolverà tutte e parolle senza aiutu?
vocabulariu

Siate sicuru chì pudete capisce tutte e piste è risolve tutte e parolle in Words of Wonders? Pudete risolve tutti i puzziche senza saldatura? Stu ghjocu porta parolle novi più difficili di ciò chì pensate. Forse hè a prima volta chì sapete. U vostru vocabulariu pò esse più illuminatu da e dumande chì dumandemu. Aduprate intelligenza pusitiva per una vittoria spettaculare nantu à e dumande trivia.

Words of Wonders Crossword mod apk

Simile à u ghjocu di numeri, in questu ghjocu u ghjucatore ùn deve micca truvà i numeri persi in ogni livellu, ma e lettere nascoste. In cambiu, avete assai cose pusitive, più di l'intrattenimentu in u ghjocu, chì a so capiscitura di vocabulariu hè migliurata una tacca più altu. Duvete ammaistrà e cumpetenze di risoluzione di puzzle mentre ricurdendu i segreti precedenti è l'utilizanu per cumpletà i seguenti livelli.

Ùn hè solu un ghjocu di puzzle, ma Words of Wonders vi dà ancu assai piacè cum'è un viaghju d'avventura intornu à u mondu. Prufittate a gioia chì ùn vene mai duie volte, viaghjà è scopre e sette famose meraviglie di u mondu. Ma micca per piacè, ma per u vostru viaghju per risolve puzziche è lettere cumplete nantu à stu miraculu. Quandu u viaghju finisci, a vostra saviezza serà ancu allargata assai cù a cunniscenza acquistata.

In fatti, vi affruntate parechje difficultà per risolve i puzziche in stu ghjocu. U viaghju à a cima di a gloria deve avè parechji ostaculi per pruvà a vostra forza è intelligenza. Pruvate di risolve tutti i puzziche senza aduprà dati o indizi. Salvà l'articuli di indizia per aduprà in livelli più difficiuli, postu chì a difficultà di ogni livellu aumenterà mentre passate a missione precedente.

U divertimentu hè assai aumentatu quandu compie a sfida cù l'amichi. Custruite una squadra intelligente cù quattru membri di a vostra squadra. Uniscite à i vostri amichi in modu multiplayer è compie tutta a sfida. Cù l'aiutu di l'amichi, risolve i puzziche ùn hè più difficiule. Parolle di Meraviglie migliurà a vostra intelligenza postu chì u vocabulariu hè largamente sviluppatu.

Features:

* U vostru vocabulariu pò esse allargatu dopu ogni suluzione à a quistione difficiule. Puderete ricurdà tutte e parolle è uttene punteggi perfetti?
* Unisce e cumpetenze necessarie per risolve i puzziche è utilizate segreti di vocabulariu precedente per risolve i puzziche in i ranghi seguenti.
* Viaghjà in u mondu scopre meraviglie famose è risolve i missaghji sicreti sottu ogni munumentu. Quandu avete finitu, u vostru vocabulariu migliurà da un livellu.
* Pruvate u vostru vocabulariu mentre attraversate parechje missioni, risolve puzziche è ghjunghje à u pinnacle di gloria senza alcun aiutu.
* Formate una squadra di quattru, unite à i vostri amichi, cunquistà l'altezze problematiche di vocabulariu inseme è portate in casa e vittorie più gloriose.

Funzioni MOD di Words of Wonders

soldi illimitatu
No Ads

Ultime parolle nantu à Words of Wonders 

Quelli chì volenu praticà u so vocabulariu è a memoria inglese sò benvenuti. Words of Wonders vi aspetta. Belli culori, soni carini è integrazione di parechje cose triviali interessanti in ogni schermu di parole cruciate prumette di purtà un mondu interessante. Ghjucà cù a vostra famiglia hè ancu più eccitante.

Scaricate Words of Wonders Crossword v4.5.23 MOD (soldi illimitati / suggerimenti / sbloccati) APK Gratuitu

Mod

parole-di-meraviglie-v4.5.23-mod.apk

Mod

parole-di-meraviglie-v4.5.18-mod.apk

Mod

parole-di-meraviglie-v4.5.17-mod.apk

Cumu scaricà è installà Words of Wonders Crossword?

Prima, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu, u schedariu APK serà scaricatu automaticamente.
Truvate u schedariu APK telecaricatu in u cartulare Downloads di u vostru telefunu è apre per installà.
Andate à i vostri paràmetri mobile, cliccate Sicurezza, dopu Risorse Unknown.

Avà apre l'app è piacè.