CodyCross Crossword Puzzles v1.81.0 MOD (Molti cunsiglii) APK

CodyCross Crossword Puzzles v1.81.0 MOD (Molti cunsiglii) APK

Ghjochi , Verbu

Sviluppatore:
Fanatee, Inc.

Qualchì st'articulu

Descrizioni:

CodyCross: Crossword Puzzles (MOD, Unlimited Hints) - un puzzle cù e parolle, i cui creatori anu pigliatu cum'è basa a meccanica di cruciverba è li cumplettanu in modu inusual. In più, i sviluppori ùn eranu troppu pigri è mette u gameplay nant'à a trama, chì ci hà da dì circa l 'alienu amichevuli è curiosu chì crash nant'à u nostru pianeta, ma vi tuccherà à scioglie i puzziche di testu muvimenti in u spaziu è tempu in ordine à aiutà u prutagunista cum'è per amparà quantu pussibule nantu à u nostru pianeta. Ognunu di i livelli hè una storia sana cù u so mondu, eroi è avvenimenti.

Stile graficu simplice è ligeru

Stu ghjocu hè cuncepitu cù un stile graficu simplice è u ghjucatore ùn hà micca bisognu di passà assai spaziu di memoria per salvà. U ghjocu hè cuncepitu cù un furmatu graficu 2D estremamente detallatu; Ancu s'ellu hè solu un jocu, u livellu di perfezione di u ghjocu hè relativamente altu. I ghjucatori ùn truveranu micca glitches gràfiche in u ghjocu postu chì tuttu hè statu travagliatu cù cura da a squadra creativa. Quessi sò pensati per dà à i ghjucatori a megliu sperienza mentre ghjucanu u ghjocu. Cù un stilu graficu cusì simplice, u ghjocu pò esse adattatu per parechji dispositi, ùn importa ciò chì segmentu hè. È se u dispositivu di una persona cù una cunfigurazione hardware bassa o alta pò aduprà l'applicazione per ghjucà. L'utilizatori ùn anu micca da preoccupà micca di ghjucà u ghjocu bè o di ùn avè abbastanza spaziu per salvà postu chì hè assai bassu.

Adatta per parechji ghjucatori

Stu ghjocu hè un ghjocu folk trasformatu in un ghjocu chì tante persone anu ghjucatu prima. U ghjocu ùn hè micca esigenti nantu à u hardware, ma ùn hè micca esigenti nantu à i ghjucatori; Qualchissia pò ghjucà stu ghjocu. I vechji è l'adulti ponu ghjucà stu ghjocu per divertimentu quandu si sentenu troppu annoiati. I studienti ponu ancu ghjucà ghjochi per divertimentu è amparà più nantu à e so cumpetenze linguistiche. I zitelli ponu lascià i so genitori ghjucà stu ghjocu per stimulà u cervellu è migliurà u vocabulariu. Qualchissia pò ghjucà stu ghjocu; tutti venenu da tutti i campi di a vita. Grazie à questu, u ghjocu hà attiratu rapidamente parechji ghjucatori è hà guadagnatu rapidamente fama pocu dopu a so liberazione. Stu ghjocu hè un ghjocu perfettu per intrattenimentu è sviluppà e cumpetenze suciale.

U ghjocu hè simplice ma attraente

U ghjocu di u ghjocu hè simplice è u ghjucatore ùn hà micca bisognu di passà assai tempu per amparà. U ghjocu presenta una schermu divisa in parechje scatuli chjuchi è u ghjucatore scrive parolle in elli. Ogni fila serà una parolla, è i ghjucatori anu bisognu à inserisce a risposta curretta in quella fila, dopu u ghjucatore passa à a fila successiva. Per chì u ghjucatore induvinà a risposta, u ghjocu dà suggerimenti per invintà a risposta. Quandu compie una fila horizontale, ci sò indizi per a lettera successiva per chì u ghjucatore pò indovinà a risposta. Questu rende più faciule per u ghjucatore per compie u ghjocu, ma rende più difficiuli di indovinà a risposta.

Diversi modi

In u ghjocu ci sò parechje modi di ghjocu diffirenti per i ghjucatori per sceglie è sfida. Una varietà di modi di ghjocu da facili à tali, i ghjucatori ponu sceglie ciò chì li cunvene. Più altu hè u modu di ghjocu, più sfida u ghjocu presenta à i ghjucatori è u vocabulariu diventa ancu più cumplessu. I ghjucatori anu da travaglià più dura per capiscenu è truvà a risposta. Grazie à sta funzione, u ghjocu pò ghjunghje à un publicu più largu per sperimentà u ghjocu.

Features:

* Una svolta muderna nantu à i crucigrama CLASSICI chì cunnosci è amate!
* DIVERTITI mentre APPARATU nantu à u nostru MONDU AMAZING!
* Esplora parechje BELLE TEMI di tutti i tempi è spazii cumpresi Parigi, u Spa è l'anni 1970!
* Più di 6000 CROSSWORD GRATUITI dispunibuli da u principiu!
* Prufittate OGGI PUZZLE ogni ghjornu! Plus ANCO PIÙ ogni mese!
* Vulete più ? Abbonate per i cruciverdi ILLIMITATI DAILY in ogni difficultà di a vostra scelta!
* Avete bisognu di un suggerimentu? Aduprate power * ups per revelà una lettera, parechje lettere, o una parolla intera!
* U ghjocu di parole incruciate GRATUITU per ghjucà in ogni locu, sia nantu à u divano o in viaghju!
* MANTENE U TU CEREBRAL PESANTE cù GIOCHI DI PUZZLE DI PAROLE chì sò faciuli d'amparà, ma difficili da abbandunà!
* Cù a nova BIBLIOTECA pudete sbloccare fatti divertenti nantu à l'animali, a storia, l'alimentariu è più!
* Mandate à i vostri amichi MESSAGGI SECRETI nascosti in i ghjochi di parolla aduprendu GENERATORE AUTOMATIQUE DI PUZZLE PERSONALIZZATI!

Scaricate CodyCross Crossword Puzzles v1.81.0 MOD (Molti cunsiglii) APK Free

Mod

codycross-v1.81.0-mod.apk

Mod

codycross-v1-73-0-mod.apk

Mod

codycross-v1.72.0-mod.apk