Wordington Words & Design v2.1.0 MOD (Money / Suggerimenti Illimitati) APK

Descrizioni:

Wordington hè un ghjocu di rinnuvamentu di casa induve i ghjucatori rinnuvà a casa di Emma è scuntrà novi caratteri cun ella. Piglierete u tempu per compie a rinuvazione cù a risorsa approprita è vi vede u cambiamentu immediatamente. À u listessu tempu, avete bisognu di participà à cruciverba per guadagnà stelle è una certa quantità di soldi. Ogni risorsa hà u so usu di una funzione differente.

Rinnovazione di a villa di u missiavu d'EMMA

In Wordington, i ghjucatori sò accumpagnati da Emma, ​​​​chì và à a casa di u so missiavu. U so missiavu pussede una casa tamanta, ma hè stata abbandunata. Allora quandu andate à sta mansione vi vede chì pare anticu è u cortile hè cupartu di foglie d'oru. Ella serà quella di rinnuvà a casa di u missiavu è dà un novu aspettu persunalizatu. Hè un scopu chì duverà assai tempu per ghjunghje.

Cuminciate per pulizziari i primi articuli chì vede è esplora gradualmente u disignu interiore di a casa. Observerete l'azzioni di u caratteru mentre cambia l'aspettu di a casa è face a diferenza. À u listessu tempu, seguite ancu a storia di Emma mentre vene in questa casa è scuntrà novi caratteri. U primu caratteru chì scuntrà hè David, è parechji caratteri appariscenu gradualmente davanti à voi cum'è cumplete u ghjocu à una certa misura.

CAMBIA L'ELEMENTI A VOstra manera

I ghjucatori cumincianu cù u primu travagliu in Wordington, chì cunsiste à sbulicà e foglie gialli cadute è copre u cortile di u palazzu. Di sicuru, in ogni ghjocu di rinnuvamentu duvete ancu avè una risorsa chì pudete aduprà, chì hè a stella d'oru. Ogni attività apparisce in u pannellu di attività, è vi vede u prossimu compitu chì pudete compie. Allora vi ferà constantemente cambiamenti chjuchi in a casa è gradualmente creanu un cambiamentu significativu.

Diversi attività tendenu à esse assai diffirenti, p.e. B. pulisce alcune cose inutili, rimpiazzà alcune cose cù una più nova è assai altri. Cù u primu tipu, spariranu pocu dopu chì accettate di pulizziari è vi vede chì u locu diventa più bellu. U scambiu di l'articuli hè basatu annantu à a decisione di u ghjucatore quandu riceve trè articuli di u stessu tipu, ma cù proprietà diverse. Questu permette di sceglie e caratteristiche chì ti piace è chì si adattanu à a villa.

PARTICIPATE IN CROSSWORDS PER GAGNE MONETE E STELLE

Sapete digià l'usu di a stella in Wordington è cumu fà soldi; hè faciule perchè si cuncentra nantu à i crucigrama. U vostru compitu in questi cruciverba hè di uttene alcune lettere è organizà l'ordine per fà una parolla significativa. À u listessu tempu vi vede u numeru di cruciverba ligati. Allora aduprà e parolle chì create per riempie e lacune in u ghjocu è a vostra sfida aumenterà da simplice à cumplessu.

Quandu si scontranu cruciverba sfide perchè i vostri numeri sò limitati, i ghjucatori truveranu una funzione d'assistenza chì vi aiuterà à sbloccare un quadratu per revelà una lettera. Da quì vi guessà a parolla chì vi tocca à creà subitu dopu à quessa, ma stu strumentu ùn hè micca liberu cum'è pensate chì custa una certa quantità di soldi. I soldi chì avete aduprà l'uttellu hè più grande di u numeru chì avete in ogni livellu. Allora aduprate cun prudenza.

Features:

* Ghjocu di Parole Divertenti: Risolve i puzziche di parolle sfide furmendu parolle da e lettere date.
* Disegnu interiore: crea a vostra casa di sognu! Riparate i danni è rinnuvà l'antica casa!

* Decorazioni multiple: sceglite trà e diverse opzioni è decide cumu serà a casa!
* Eccitanti Crosswords: Stu ghjocu hà veramente bisognu di un veru maestru di puzzle di parolle, sì?

* Vive a storia: Scopre a storia di Wordington è tutti i misteri chì cuntene!
* Personaggi divertenti: Incuntrà Pizza David, Handyman Bob è più. Ci hè un pussibili romanza trà Emma è David?
* Un simpaticu animali domesticu: Incuntrà u simpaticu cane Max è vede ciò chì avventure porta.

Wordington: Parolle è Funzioni MOD Design

soldi illimitatu
Suggerimenti illimitati

Ultime parolle nantu à Wordington Words & Design

A storia hè faciule da capisce è assai carina. U caratteru hè un pocu stupidu ma bellu è dolce. Crosswords sò ancu faciuli. A decorazione di l'internu è alcuni dettagli per truvà elementi supplementari sò i mo preferiti. Dimmi di tè?

Scaricate Wordington Words & Design v2.1.0 MOD (Money / Suggerimenti Illimitati) APK Gratuitu

Mod

wordington-v2-1-0-mod.apk

Mod

wordington-v2-0-4-mod.apk

Mod

wordington-v1-9-8-mod.apk

Cumu scaricà è installà Wordington Words & Design?

Prima, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu, u schedariu APK serà scaricatu automaticamente.
Truvate u schedariu APK telecaricatu in u cartulare Downloads di u vostru telefunu è apre per installà.
Andate à i vostri paràmetri mobile, cliccate Sicurezza, dopu Risorse Unknown.

Avà apre l'app è piacè.