App d'animazione RoughAnimator v2.14 APK pagata

App animazione RoughAnimator v2.14 APK Pagatu

applicazioni , Art & Design

Sviluppatore:
Stranciu

3.6 / 5 - (26 voti)

Descrizioni: RoughAnimator hè una applicazione di disegnu muderna chì permette à l'utilizatori di diventà un animatore in u futuru. Cù un fondo di interfaccia simplice è faciule d'utilizà, pudete disegnà liberamente ciò chì ti piace. Quandu disegnu l'animazione, ogni caratteru diventa attivu in una manera flexible è agile, chì vi permette di pruduce video attraenti o cortometraggi animati. Pudete caccià i stati di l'animali o qualcosa secondu parechje emozioni diffirenti. In u risultatu, a vostra imagina hè diventata più viva è attrattiva per parechji utilizatori. Aduprate e vostre cumpetenze intelligenti di pittura per creà l'opere più impressiunanti.
Questa applicazione hà una interfaccia d'utilizatore simplice, ligera è micca troppu picca, chì rende faciule d'utilizà. U layout è l'arrangementu di tuttu in questa applicazione hà un ordine chì face assai interessante è faciule di vede per l'utilizatori. A causa di l'eccellente disignu di u fabricatore, l'interfaccia d'utilizatore di sta applicazione hà attiratu un numeru significativu di participanti. Se ùn l'avete mai utilizatu, pruvate avà, vi garantisco chì sarete maravigliatu. RoughAnimator vi permette di esportà cumplettamente l'animazioni novi chì avete attiratu in i fugliali GIF più vivi è fantastichi. Pudete ancu trasfurmà in sequenze d'imaghjini fluttuanti irregulari. Inoltre, pudete ancu cuntrullà a risuluzione di tutte l'imaghjini per ch'elli appariscenu u più sharpest. Inoltre, duvete vede in anteprima ciò chì avete disegnatu prima di trasfurmà in video animati eccitanti è immersivi.

Features:

+ pelle di cipolla
+ Previsualizza a riproduzione
+ Scrub along the timeline
+ Importa audio per a sincronia di labbra
+ Importa video per l'animazione di rotoscopia
+ Spazzole persunalizate
+ Supporta Samsung S+Pen è altri dispositi sensibili à a pressione
+ Cuntrolla a freccia di quadru è a risoluzione
+ Esporta animazioni à video Quicktime, GIF o sequenze d'imaghjini
+ I prughjetti RoughAnimator ponu esse impurtati in Adobe Flash / Animate, After Effects è Toon Boom Harmony
+ Disponibile ancu nantu à u desktop

Versioni Android richiesti: Jelly Bean [4.1–4.3.1] - KitKat [4.4–4.4.4] - Lollipop [5.0–5.0.2] - Marshmallow [6.0 - 6.0.1] - Nougat [7.0 - 7.1.1] - Oreo [8.0- 8.1]

Scaricate l'app d'animazione RoughAnimator v2.14 APK Pagatu Gratuitu

RoughAnimator_2.14.apk