ibis Paint X v9.3.3 APK sbloccatu

ibis Paint X v9.3.3 APK sbloccatu

applicazioni , Art & Design

Sviluppatore:
ibis inc.

5 / 5 - (3 voti)

Descrizioni: ibis Paint X hè una app di disegnu pupulare è versatile cù un totale di più di 200 milioni di scaricamenti in serie, cun più di 11,000 pennelli, più di 2,900 materiali, più di 1,000 font, 79 filtri, 46 tonalità di schermu, 27 modi di fusione è registrazione di prucessu di disegnu. , Funzione di stabilizazione di u colpu, diverse funzioni di rigulari cum'è righelli di linea radiale o righelli di simmetria è funzioni di maschera di ritagliu. ibis Paint X Mod APK hè un prugramma di disegnu populari cù circa 11000 pennelli, 2900 materiali, 1000 fonts, 79 filtri, 46 screentones, 27 modi di fusione è registrazione di prucessu di disegnu. ibis Paint X hè una grande applicazione di disegnu cù funzioni chì varienu da u supportu di disegnu à a mistura di culori totalmente prufessiunale. Piglierete u tempu per finisce i vostri disegni è sceglie cun cura a so dimensione. Inoltre, l'applicazione pò ancu truvà diverse classi di disegnu, cusì pudete aduprà è sceglite l'elementu di disegnu adattatu. I risorse chì l'utilizatori ponu utilizà in l'applicazione sò impressiunanti è inspiratori è ùn pudete micca ignurà.
U primu fattore chì ùn pudemu micca ignurà quandu si usa ibis Paint X hè chì l'applicazione hà parechje penne diverse chì pudete facilmente aduprà. Hè adupratu cù penne stylus per permette di disegnà cunfortu è cun grande precisione. À u listessu tempu, pudete ancu persunalizà l'articuli cunnessi cù a penna cum'è a dimensione, l'opacità, l'iniziu di u trattu, a fine di u trattu è più. Allora uttene un tipu diversu di penna secondu u casu. Un puntu interessante di ibis Paint X, spessu usatu da l'utilizatori sperimentati, hè parechje strati. In editazione di video, parechji strati permettenu di edità più veloce; a funzione hè simile in questa applicazione. Crea parechji strati sopra l'altru è disegna un elementu in una capa. Se sente chì u colpu nantu à una capa hè sbagliata, pudete sguassate senza perde l'altri elementi nantu à l'altra capa. Pudete sfumà una capa chì hè una maghjina per imite rapidamente i colpi nantu à questu.
Features:

+ Funzioni altamente funzionali è prufessiunali chì superanu quelli di l'applicazioni di disegnu di desktop.
+ Esperienza di disegnu liscia è còmuda attraversu a tecnulugia OpenGL.
+ Registrate u vostru prucessu di disegnu cum'è un video.
+ Funzione SNS chì vi permette di amparà tecniche di disegnu da i video di u prucessu di disegnu di l'altri utilizatori.
+ Disegnu fluidu finu à 60 fps.
+ Sliders rapidi per aghjustà rapidamente a forza è l'opacità di a spazzola.
+ Anteprima di u pennello in tempu reale.
+ Pudete aghjunghje livelli illimitati cumu avete bisognu.
+ Una funzione di ritagliu pratica per tagliate l'imaghjini, etc.
+ Una funzione per stabilisce i nomi di strati per distingue e diverse strati.

Versioni Android richiesti: KitKat [4.4–4.4.4] - Lollipop [5.0–5.0.2] - Marshmallow [6.0 - 6.0.1] - Nougat [7.0 - 7.1.1] - Oreo [8.0-8.1]

Scaricate ibis Paint X v9.3.3 APK Sbloccatu Gratuitu

ibisPaint_X_v9.3.3_Modded_by_Mixroot.apk