IG Story Templates & Collage v19.0 Pro APK

IG Story Templates & Collage v19.0 Pro APK

applicazioni , Art & Design

Sviluppatore:
Strumenti di Marketing Digitale

Qualchì st'articulu

Descrizioni: Story Collage Maker hè una applicazione chì vi permette di campà liberamente virtualmente è di creà e vostre storie in più di e funzioni novi; Inoltre, l'utilizatori ponu edità tuttu ciò chì piace. Cuncepisce belle storie d'Instagram cun un creatore di storie per Instagram. Più di 5000 mudelli di storia di Instagram. Gratuitu, veloce è faciule d'utilizà. Se ti piace à utilizà e rete suciale è vive virtualmente cù e vostre caratteristiche uniche, Story Collage Maker risponde à tutti i vostri bisogni è creà i disinni più diversi. Ciò chì hè speciale hè chì sta applicazione aiuta à impressiunà ancu di più a vostra attività o u vostru contu persunale è sviluppà tuttu secondu i vostri desideri. Inoltre, l'applicazione hè stallata cù cuntrolli abbastanza basi, perchè ùn avete micca bisognu di esse un espertu di design; Basta à fà operazioni simplici per cumincià à creà storie novi. Inoltre, uttene una cullizzioni completa di temi unichi per spiegà è amparà.
Story Collage Maker crea l'esperienza d'utilizatore più piacevule offrendu una gamma di funzioni interessanti per voi per piacè è immerse in storie dolci. Accuminciate à aduprà navigendu in e vostre foto preferite sottu un tema diversu. Allora l'applicazione vi aiuterà à mette inseme per creà u quadru di foto più maravigghiusu. Inoltre, pudete puru sceglie e vostre imagine preferite per creà a storia perfetta. Ùn vi preoccupate micca troppu di e caratteristiche chì ùn saranu micca troppu difficili per voi per sperienze. L'applicazione vi supporta in ogni locu per chì pudete creà a vostra propria marca è spressione u vostru stile attraversu disinni unichi. L'utilizatori diventanu creativi cù a varietà di mudelli è temi chì l'applicazione continua à aghjurnà, è pudete optà per aghjustà i dettagli chì ùn site micca veramente felice. Un'altra cosa bella hè chì pudete aghjunghje testu è aghjustà a dimensione di font à u quadru di foto; Inoltre, u creatore di storie vi purterà alcuni stickers cool per decorate.
Features:

+ 5000+ mudelli di storia Instagram
+ Sfoglia mudelli di storia da 100+ categurie
+ Selezziunate è persunalizà facilmente un tema di storia
+ Edite u fondu di a storia è i stickers o aghjunghje u vostru propiu
+ Edite u testu, cambia fonti
+ Diverse arti di storia
+ Diversi strati
+ Annulla / Rifà
+ Salvamentu automaticu
+ Edite novu
+ Salvà nantu à a carta SD
+ SHARE nantu à e social media

Versioni Android richiesti: Jelly Bean [4.1–4.3.1] - KitKat [4.4–4.4.4] - Lollipop [5.0–5.0.2] - Marshmallow [6.0 - 6.0.1] - Nougat [7.0 - 7.1.1] - Oreo [8.0- 8.1]

Scaricate IG Story Templates & Collage v19.0 Pro APK Gratis

1SStory_v19.0_Pro.apk