World Map Quiz v3.5 MOD (Unlocked + No ads) APK

World Map Quiz v3.5 MOD (Unlocked + No ads) APK

Ghjochi , Trivia

Sviluppatore:
Qbis Studio

4.5 / 5 - (2 voti)

Description:
Quiz di Mappa di u Mondu
sfidarà a vostra cunniscenza è a vostra capiscitura attraversu puzzle eccitanti. Questa hè una applicazione unica di studiu è ghjocu, è i ghjucatori l'utilizanu cum'è un tesoru di cunniscenze geografiche per aiutà à acquistà più cunniscenze. E dumande in l'applicazione riguardanu a geografia, cum'è l'area, u tempu, e custellazioni, è chì regione appartene u paese? Queste dumande aghjunghjenu una quantità tremenda di cunniscenze à l'utilizatori, in particulare quelli chì piace à scopra u mondu.

SCONTRE I BISOGNI DI A DOMANDA
Sapendu a geugrafia di parechji lochi chì campemu hè una cosa eccellente per ognunu di noi. Tutti volenu pussede una applicazione chì li permette di studià è amparà cose più eccitanti. World Map Quiz hè pensatu per risponde à tutti i bisogni principali di l'utilizatori è l'applicazione prumette assai benefici à l'utilizatori.

GIOCCA E IMPARA
Ci hè una funzione d'apprendre è di ghjucà in l'applicazione per rende u nostru apprendimentu più piacevule. Ogni enigma vi hà datu una certa quantità di tempu per risponde. Dopu chì u tempu hè passatu, i risultati sò visualizati immediatamente. È se vincite, ampararete assai più nantu à questu locu. Questa hè ancu una funzione chì l'utilizatori apprezzanu veramente per a so reattività.

SCOPRI I CONTINENTI
Hè particularmente degne di menzione in l'applicazione chì pudemu amparà ancu di più nantu à u cuntinente grazia à u quiz di a mappa di u mondu. Sia u cuntinente chì campemu o una grande quantità di cunniscenze nantu à l'altri cuntinenti hè catturatu assai facilmente. Avè sta cunniscenza supplementaria diventa più faciule è più ricettiva per noi chè prima.

L'applicazione hè sempre assai divertente per l'utilizatori per vede chì l'usu di l'applicazione aiuta l'utilizatori à sente più cunfidenti in a so cunniscenza. Ogni puzzle mostra i so livelli per vede l'attrazione di a cunniscenza è revelà tutti i misteri chì cuntene.

INTERFACCIA PERFETTA
Una attrazione chì deve esse mintuatu in questa applicazione hè l'interfaccia tutta nova. U puntu più di l'interfaccia aiutarà l'utilizatori à sceglie l'interfaccia chì amanu. U cambiamentu di sta interfaccia hà da ghjucà un rolu enormu in l'acquistu di cunniscenze di ogni utilizatore è, più impurtante, crea eccitazione per tutti.

World Map Quiz ci furnisce una grande mappa per a ricerca. L'utilizatori ponu passà da una zona à l'altru per vede e caratteristiche di quellu cuntinente. Inoltre, a mappa aiuta l'utilizatori à ricunnosce a forma tipica di u paese chì volenu circà. A mappa aiutarà l'utilizatori à utilizà una grande quantità di cunniscenze.

MOLTI LINGUES
L'applicazione hà aghjustatu parechje lingue per diversi paesi. Aghjunghjendu sta lingua farà l'utilizatori di u mondu più intelligenti. Significativamente, a cunniscenza acquistata serà una risorsa preziosa per ogni utilizatore. World Map Quiz vi sustene sempre per aghjunghje cunniscenze geografiche.

Circa u quiz di a mappa di u mondu
Sapete induve hè Monaco ? Iè? Perfettu! Accetta a sfida è truvate altre terre. Ùn a cunnosci micca ? Ùn ti preoccupa micca! Amparate a geografia cun noi !

World Map Quiz vi permette di amparà i lochi di tutti i paesi di u mondu.

Scopre novi sfide ghjucate in u modu bandiera è capitale. Pruvate di pruvà in u modu di eliminazione straordinaria.

Basta à scaricà è divertitevi!

Spietenu FAQ (FAQ)
Q. Cumu scaricà World Map Quiz in Apkcap.com?
Per scaricà World Map Quiz Apk Mod, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu in cima di l'articulu o in fondu di questu articulu. Allora pudete truvà u schedariu apk nantu à a pagina "Download" di Apkcap.com. Segui l'istruzzioni necessarie è scaricate l'APK MOD di World Map Quiz (Money / Gems Illimitati) gratuitamente.

I passi di stallazione dopu avè scaricatu a maiò parte di l'APK mod di ghjocu sò listessi. Open Menu, Settings, Security è cercate fonti scunnisciute per permette à u vostru telefunu per installà app da fonti diverse da Google Play Store, Apkcap.com. Andà à u cartulare Downloads nant'à u vostru dispusitivu è cliccate nant'à u schedariu telecaricatu. Stallà è poi lanciari lu in u vostru telefonu. Aspettate un mumentu per u dispusitivu per installà u mod APK di ghjocu.

Q. Hè sicuru di scaricà World Map Quiz APK Mod (Money / Gems Illimitati) in Apkcap.com?
Quandu l'utilizatori scaricate u schedariu Apk da Apkcap.com, cuntrollemu u schedariu APK pertinente in Google Play è permettenu à l'utilizatore scaricallu direttamente. I ghjochi è l'applicazioni caricati in u nostru situ web sò sicuri è innocu per l'utilizatori.

Q. Perchè avete bisognu di permessu per installà World Map Quiz Mod Hack (Unlimited Money / Gems)?
L'app richiede l'accessu à u sistema in u vostru dispositivu. Quandu installate una applicazione, vi sò avvisati di qualsiasi permessi necessarii per eseguisce l'applicazione.

Scaricate World Map Quiz v3.5 MOD (Unlocked + No ads) APK Free

world-map-quiz-v3-5-mod.apk