Brain Test 3 Tricky Quests v1.56.07 MOD (Ùn fighjate micca l'annunzii per uttene ricumpensa) APK

Descrizioni:

Brain Test 3 vi dà privilegi speciali per pudè risolve puzziche per truvà gemme per salvà u vostru babbu. Questu hè un ghjocu di puzzle straordinariu; U ghjucatore serà u caratteru principale, un zitellu chì cerca modi per aiutà u so babbu. Ci sò puzziche nantu à a strada è vi vede l'efficacità di sti scatuli di rigalu. Ci saranu boni puzziche è rigali attraenti in ogni scatula per creà una funzione unica per stu ghjocu.

OLTRE I VOSTRI LIMITI

Stu ghjocu vi dà un flussu di pinsamenti pusitivi è porta assai di e vostre speranze. Duvete affruntà e grandi sfide chì u ghjocu prupone è compie in ordine u più prestu pussibule. Prima di tuttu, duvete ancu vince 6 gemme per pudè cumprà a medicina per salvà a vita di u vostru babbu. U vostru babbu hè in cundizione critica è se esitate, a medicazione ùn hà micca travagliatu è ùn puderete micca vede u vostru babbu.

Tuttavia, Brain Test 3 vi dà sempre una mansa di suggerimenti eccitanti è creativi per assorbe. I quiz veneranu in parechje forme diffirenti, è e risposte prubabilmente venenu ancu in parechje manere diverse. Ma vi mette ancu in u centru di a quistione per decodificà u più prestu pussibule. In questu ghjocu si passa per diverse porte è nantu à a strada ci sò scatuli misteriosi. Scuprerete ogni scatula è ci pò esse un bonu puzzle o rigalu in l'internu.

VINCI GEMI

I puzzle appariscenu in ordine è portanu sorprese chì i ghjucatori ponu sentenu più chjaramente. Ci sò puzziche chì esigenu di utilizà u vostru propiu pensamentu per integrà è vene cù a risposta più convincente. Più specificamente, ci sò i tempi quandu avete bisognu di sfondate in stu puzzle per truvà u culprit di i casi chì cuntene. Di sicuru Brain Test 3 vi darà più suggerimenti è avete bisognu di osservà u so cumpurtamentu per cundannate.

Ci sò volte chì duvete ancu aduprà a vostra cunniscenza per truvà risposte. Se risolvi dece puzziche in una fila, vince una gemma di ghjocu è espansione u vostru tesoru. Dopu avè raccoltu e gemme, duvete guardà in una scatula secreta perchè i nemici vi seguiranu ancu è pigliate sta gemma da voi.

PORTA A MEDICINA PER SALVà U MEU BABBU

I ghjucatori vederanu ancu u supportu efficace chì Brain Test 3 porta è pudete aduprà secondu i casi chì avete bisognu. Sempre vulete risolve i puzziche più accessibili, è u ghjocu vi dà ancu suggerimenti per risolve. Avete bisognu di guardà cù cura, perchè i puzziche cuntenenu tappe impurtanti, è grazia à questi elementi pudete truvà e risposte più ragiunate.

Dopu a cullizzioni di 6 gemme preziose, hè ora di affruntà è cumprà medicina per u vostru babbu. In a strada, scuntrà ancu boni amichi è ancu grandi nemici chì volenu stà in u vostru modu. Ma u ghjocu sempre mostrarà a ghjente quandu avete bisognu d'aiutu è sarete in u vostru modu per cumprà a medicina. U ghjocu permette ancu di scuntrà u vostru babbu è vi portanu medicine chì aiutanu u vostru babbu à esse più sanu chè prima.

Cusì Brain Test 3 vi aiuta à dimustrà a riverenza filiale versu u vostru babbu è mostra ancu flessibilità in u pensamentu. I ghjucatori trovanu sempre i quiz interessanti è pudete sente ancu e cose pusitive. Puderete ancu cunquistà novi spazii è truvà novi verità per fà a vita più significativa. U ghjocu vi dà ancu funzioni di supportu supplementari per aiutà à superà i punti di riferimentu difficili.

Features:

* Teasers di u cervellu difficili è mozzafiato.
* Puzzle di logica inversa.
* Puzzle è enigmi misteriosi.
* Sistemi di dialogu è chat complicati.
* Opzioni di rolu.
* E vostre decisioni importanu.
* Più di 100 livelli.
* Insegna à guardà e cose da diverse prospettive.
* Un ghjocu simplice è addictivu.
* Grafica è animazioni mejorate.
* U ghjocu orientatu à a storia.
* Opzioni di persunalizazione cù parechji costumi, animali domestici è miglioramenti di l'attellu.
* Pò esse ghjucatu cù una manu.
* Ghjucabile offline.
* Completamente liberu di scaricà è di ghjucà gratuitamente.
* Diventate u figliolu di u vostru babbu truvendu abbastanza gemme per uttene a pozione magica di u so babbu.
* Andate à e porte misteriose, pigliate scatuli di rigalu in u caminu per apre è revelà parechji sicreti in l'internu.
* Puzzle di diverse forme è generi sò inclusi per lascià impressioni uniche nantu à i ghjucatori.
* Vi darà una larga gamma di suggerimenti dispunibili o vi mostrarà i percorsi di puzzle più eccitanti per cumpiendu queste sfide significative.
* Andate in u mondu felice, cercate cun petre magiche è scambiate certe medicine per salvà u vostru babbu.

Scaricate Brain Test 3 Tricky Quests v1.56.07 MOD (Ùn fighjate micca l'annunzii per uttene ricumpensa) APK Gratuitu

Mod

brain-test-3-v1-56-07-mod.apk

Mod

brain-test-3-v1-53-03-mod.apk

Mod

brain-test-3-v1-52-01-mod.apk