Shadowverse CCG v4.1.32 MOD (modu di uccisione / diu 1-hit) APK

Descrizioni:

Sò un amante di i ghjochi di carte è se vulete ghjucà à carte cù parechji ghjucatori eccitanti, Shadowverse CCG hè a scelta ghjusta è perfetta. Assicuratevi chì ùn sarete micca delusi quandu entre in stu mondu è scopre tante carte uniche è ricche. Inoltre, uttene più sperienza in a classificazione è a cullizzioni di carte, cusì installate è divertite avà !!!

Ottene assai STORIE INTERESSANTI DA E CARTE

Cù l'intruduzione di Shadowverse CCG, i ghjucatori anu l'uppurtunità di riceve è scopre parechje storie eccitanti. Ogni storia serà qualcosa di novu per voi per amparà è apre l'ochji à u mondu di e carte. Averete l'impressione di espansione a vostra cunniscenza di una gamma di caratteri è di storie cù una varietà di generi. Inoltre, goderete di un spaziu abbastanza luminoso è tranquillu per rilassate a vostra mente.

PROFESSIONALMENT TUNED

U più notu di Shadowverse CCG hè chì vi offre una voce attraente è faciule da capisce. A voce di l'attore vocale hè estremamente espressiva, dendu à u ghjucatore l'emozioni più autentiche in ogni storia nantu à ogni mappa. Pudete sceglie da sè una mappa chì site più interessatu è più impressiunatu per gode di u cuntenutu significativu è eccitante chì portanu.

PARTICIPATE IN BATTAGLIE EPICHE E MAGNIFICI

Quandu participanu à Shadowverse CCG, i ghjucatori ponu impegnà in battaglie epiche di carte cù parechji di i so avversari. Quellu chì hè più veloce in a listessa partita certamente dominarà u ghjocu è vincerà rapidamente. Aduprate e vostre cumpetenze è sperienza per scunfighja tutti l'avversari u più prestu pussibule. Aiuteria s'è tù sì sicuru sè stessu; Mentre fate un pocu sforzu, u vincitore di u ghjocu ùn serà altru ch'è u vostru. Ogni partita serà estremamente tesa è parechji avversari si stanu inseme ferocemente, creendu un'atmosfera eccitante è tesa.

TI OFFRE PIÙ DI 2000 CARTE CUN QUANTI ILLUSTRAZIONI RICCHE E DIVERSE

Shadowverse CCG vi porta più di 2000 carte cù parechje imagine uniche è belle. Ogni carta hè decorata in modu diversu, creendu un enfasi profonda è speciale. Micca solu questu, ma i culori di ogni carta sò armoniosamente appiccicati; tuttu hè cumminatu inseme per creà opere d'arte assai novi è attrattivi. Da quì, cuminciarete à piacè è à interessà à cullà è creà i ponti più stupenti.

U CAST DI PERSONAGGI HA ESTREMAMENTE QUALIFICATU È HA UN MODEL PIUSTU UNIQUE

Se participà à Shadowverse CCG, sarete sorpresu è maravigliatu da i caratteri adorabili chì u ghjocu porta. Ci sò ottu classi di caratteri, è in ogni classa ci sarà un mudellu unicu è eccitante. Portanu e so caratteristiche per fà a zona di ghjocu più divertente è eccitante. Per piacè scopre è amparà a personalità di ogni caratteru nantu à ogni mappa per capisce megliu quale sò. Anu ancu un rolu cruciale in a determinazione di u valore di ogni carta.

OTTENU MOLTE RECOMPENSES INTERESSANTI DOPO A CUMPLITA E QUESTIONS

Shadowverse CCG vi porta ricompense significative è di altu valore. Cumpiendu un certu compitu vi darà rigali assai preziosi chì vi aiuterà à ghjucà in i ghjochi.

Features:

* Riceve è scopre parechje storie affascinanti da e carte.
* Prufittate di doppiazione romantica è gentile da attori di voce prufessiunali.
* Possede una bella è vivace interfaccia cù parechji caratteri belli.
* Cumplete bè e missioni per uttene tutte e ricompense degne.
* Ghjucate inseme cù parechji amichi di tuttu u mondu.

Caratteristiche di Shadowverse CCG MOD:

Money Unlimited.
Gemme Unlimited.
Diamanti Unlimited.
Caratteri sbloccati.

Scaricate Shadowverse CCG v4.1.32 MOD (modu 1-hit kill / God) APK Gratuitu

Mod

shadowverse-ccg-v4.1.32-mod.apk

Mod

shadowverse-ccg-v4.1.0-mod.apk

Mod

shadowverse-ccg-v4.0.31-mod.apk

Cumu scaricà è installà Shadowverse CCG?

Prima, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu, u schedariu APK serà scaricatu automaticamente.
Truvate u schedariu APK telecaricatu in u cartulare Downloads di u vostru telefunu è apre per installà.
Andate à i vostri paràmetri mobile, cliccate Sicurezza, dopu Risorse Unknown.

Avà apre l'app è piacè.