Jobmania Eternal Dungeon v2.17.1 MOD (High Job Lvl / Anti Ban) APK

Jobmania Eternal Dungeon v2.17.1 MOD (High Job Lvl / Anti Ban) APK

Card , Ghjochi , Issues

Sviluppatore:
Tecnulugia Aubjective

Qualchì st'articulu

Descrizioni:

Jobmania hè un ghjocu di gameplay eccezziunale è di prufundità, enfatizendu a capacità di u ghjucatore per affruntà in parechji spazii invece di fucalizza in una direzzione particulare. U ghjocu usa ancu elementi ligati à i dungeons di fantasia è i travaglii unichi truvati solu in mondi fittizi per offre à i ghjucatori novi esperienze per u generu. U cuntenutu di u ghjocu hà ancu espansione significativamente basatu annantu à u prugressu di u ghjucatore, multiplicà a cumplessità è assai divertimentu chì venenu da questi elementi.

UN GAMEPLAY ROGUELIC AMAZING È DEPTIOSU

U gameplay di Jobmania hè una cumminazione di elementi cum'è roguelike, gacha, deck building è RPG chì liberanu ogni quantità di cuntenutu potenziale o eccitante in u ghjocu. Questu hà ancu un grande impattu nantu à u prugressu attivu di u ghjucatore è pò gode di u ghjocu in parechje manere, per esempiu B. Team building, ricerca di l'articuli è più. Micca solu, ma anu da ancu custruisce e squadre più putenti cù una persunalizazione prufonda è perfetta per incuragisce capacità di cummattimentu eccezziunale.

INIZIATE A CUSTRUIRE UNA SQUADRA FORTE CUN FATTORI DIFERENTI

L'elementu roguelike entra in i sensi di i ghjucatori cusì forte chì si sfondanu in a custruzzione di caratteri pesante è tweaking per preparà novi tentativi. Ogni caratteru ùn usa micca struttura, ma u ghjucatore deve aduprà i mudelli dispunibuli è aghjunghje effetti o abilità cumpatibili per elli. A cosa fastidiosa hè chì a carriera di i caratteri serà cumpatibile è incompatibile, chì permette à i ghjucatori di diversificà ogni caratteru cù parechje capacità uniche.

BATTAGLIA PER I TERRIBILI GUILDS CU MECANISMI ICONICI

U meccanicu di cummattimentu dominante di Jobmania hè basatu in turnu, ma u turnu di ogni ghjucatore hà parechje configurazioni o cunnessione per cambià u ritmu di cummattimentu. Sicondu u sviluppu di ogni caratteru in ogni tentativu, i ghjucatori anu una miriade di metudi diffirenti à a so dispusizione per cumbatte creativamente i patroni o i mostri. Parechji fattori ambientali affettanu ancu u risultatu di u cummattimentu, cusì u ghjucatore pensa sempre cù cura prima di sceglie cumpetenze o azzioni.

CREATE IMPIEGI UNICI CON COMPETENZE POTENTI PER USU FUTURU

In più di persunalizà o persunalizà i caratteri, i ghjucatori ponu creà innumerevoli impieghi prima di applicà à ogni caratteru. Job hè una cumminazione cumplessa di struttura di caratteru, cumpetenze è i so effetti nantu à l'avversu ogni turnu basatu nantu à e tattiche dispunibili di u ghjucatore. Per quessa, ponu creà novi impieghi disegnendu o cumminendu e cumpetenze esistenti è poi dumandà à l'impieghi nantu à ogni caratteru.

EQUIPà E RLICHE MATCHING PER TUTTA A SQUADRA

A reliquia hè un dilema quandu i ghjucatori volenu portà a prestazione di cummattimentu di a so squadra à novi alture in Jobmania invece di utilizà l'equipaggiu. E reliquie venenu da dungeons o attività supplementari in u ghjocu destinatu à dà à u ghjucatore più idee per stimulà ogni successu o capacità. A combinazione di reliquie hè ancu utile quandu u ghjucatore hà assai resti o vole custruisce unità di livellu più altu o avè grandi caratteristiche per a squadra.

COMPETE CU NEMICI EPIC DANGEROUS IN THE DUNGEONS

Scontri cù i nemici leggendari in dungeons ponu esse vistu cum'è una preziosa opportunità per i ghjucatori di livellu o ottene assai ricumpensa. Tutti anu forme periculose o diverse di sensu cumunu, ma à u turnu a so cumplessità pò causà mal di testa fisica per i ghjucatori. A maiò parte di u cuntenutu ligatu à i mostri epichi hè ancu creativa è purterà à e persone u più divertimentu o gioia s'ellu li cunfronta senza pietà.

Jobmania adopta un gameplay completamente novu è sfarente da altri ghjochi roguelike per spinghje l'umore o l'intrattenimentu di i ghjucatori à novi alture. Inoltre, l'intricacies di team building, impieghi è cumpetenze sò affascinanti per i ghjucatori per creà novi abominazioni o mostri per luttà contr'à i numerosi esseri temibili.

Features:

* Un gameplay roguelike profondu cù elementi misti per immerse i ghjucatori in un divertimentu tremendu è attività mentre sviluppanu novi cuncetti RPG.
* Aduprate i sistemi di cumpetenze per creà novi impieghi è aduprà individui specifichi per creà una squadra di cummattimentu putente è diversa cù una dinamica eccellente.
* Combatte o esplora i dungeons profondi è scuri pieni di mostri o esseri massicci chì superanu e cumpetenze di i ghjucatori mentre li attiranu cù tesori straordinarii.
* Create novi reliquie o equipate cun prudenza per maximizà u rendiment di cummattimentu di tutta a squadra è ancu stimulà certi travaglii per effetti putenti.
* Truvate è sguassate i putenti capi epichi per amparà più combo di cumpetenze, guadagnà premii leggendari esclusivi o sbloccate novi spazii nascosti.

Funzioni MOD di Jobmania Eternal Dungeon:

Un colpu à uccisu
modu Diu
Anti-ban

Scaricate Jobmania Eternal Dungeon v2.17.1 MOD (High Job Lvl/Anti Ban) APK Gratuitu

Mod

jobmania-v2.17.1-mod.apk

Mod

Jobmania-v2-9-5-Mod.apk

Mod

Jobmania-v2-6-0-Mod.apk

Cumu scaricà è installà Jobmania Eternal Dungeon?

Prima, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu, u schedariu APK serà scaricatu automaticamente.
Truvate u schedariu APK telecaricatu in u cartulare Downloads di u vostru telefunu è apre per installà.
Andate à i vostri paràmetri mobile, cliccate Sicurezza, dopu Risorse Unknown.

Avà apre l'app è piacè.