Project Muse v8.1.0 MOD (Free Shopping) APK

Project Muse v8.1.0 MOD (Free Shopping) APK

Ghjochi , Music

Sviluppatore:
Rinzz Co. Ltd.

1/5 - (1 votu)

Descrizioni:

Project Muse - un arcade musicale induve l'utilizatori pressu i tasti in ritmu à a musica. Ci hè parechji caratteri, a scelta di quale dipende di quale cumpusizioni musicali sonarà. Prima di tuttu, i ghjucatori ponu riceve furmazione, chì vi permetterà di adattà à a gestione. Pudete tandu pruvà à compie i livelli è si deve dì chì u ghjocu hà un altu livellu di difficultà: un sbagliu è tuttu deve principià. Tuttavia, u prugettu hà un gameplay addictive è grafica culurita.

UNA BELLA VIAGGIA CU E FETE CHINE DI MUSICA

U viaghju di u ghjucatore in Project: Muse hè quasi infinitu è ​​pienu di divertimentu, purtendu assai gioia à tutti cù musica divertente. U ghjocu si cuncentra interamente nantu à l'elementu vivente, assicurendu chì i ghjucatori anu sempre una sperienza rinfrescante o megliu cum'è cumpiendu parechje sfide ritmiche. Ogni zitella averà ancu una avventura separata chì prumette di dà à i ghjucatori l'esperienza più rinfrescante o eccitante mentre gode di a musica cù l'azzione.

SEMPLICE GAMEPLAY CHE EMPHISISE I RIFLESSI DI JUCATORE

U gameplay enfatiza i riflessi di u ghjucatore o e cumpetenze di ritmu in quasi tutti i livelli di canzoni indimenticabili in tutta a biblioteca. Tutte e canzoni sò ancu divisi in livelli di difficultà separati, è basatu annantu à u livellu di u ghjucatore, u novu cuntenutu si sviluppa gradualmente è stimulerà assai a so sperienza. In ogni livellu, u compitu di u ghjucatore hè di toccu i tile dritti chì cascanu, è ogni tile hà a so propria meccanica chì aghjunghje gradualmente à una canzone completa.

OTTENERE CANZIONI PIÙ ESCLUSIVE CU COSTRUZIONE UNICA

I canti unichi in Project: Muse sò tutti duru, utilizendu una nova meccanica cù un stile più cumplessu è densu per mantene u ghjucatore intrattenutu. Include ancu un grande cambiamentu in u ritmu di a canzone o i bonus chì pareanu à mità di strada per dà ricumpensa più bella per pruvà l'agilità di tutti. Parechji altri attivi appariscenu solu in occasioni specifiche è sò stati tutti trasfurmati in parechje variazioni diffirenti di u pruduttu originale.

COMPETE CU L'ALTRI GIOCATURI PER OTTENERE U PRIMU LOCU IN I LEADERBOARDS

I ghjucatori di sentimenti più esaltanti ponu ottene cum'è vincenu l'alti rankings competitivamente contr'à l'amichi o à l'internaziunale. Ogni canzone hà a so classificazione, è ci hè ancu un modu liberu per sceglie i migliori interpreti è adattà à u tempu altu di ogni canzone. Ogni settimana a classificazione hè aghjurnata è i migliori ghjucatori ricevenu tutti i premii currispondenti chì ponu esse aduprati per sbloccare novi caratteri o canzoni.

COMPLETE SFIDE DI QUOTIDIANO O FRENARE PROGRESSIONI PRIVATE

Se i ghjucatori volenu più eccitazione, e Sfide di ogni ghjornu sò u cuntenutu adattatu in Project: Muse quandu e cose cambianu constantemente dramaticamente. I canti scelti sò tutti esclusivi è anu a più difficultà, ma i ghjucatori ponu optà per u modu infinitu è ​​gode di tuttu. A parte di e sfide, i drills di furmazione sò ancu utili per pruvà a velocità di a manu di u ghjucatore o a so capacità di cuncentrazione in diverse piste.

EPIC BOSS LOTTA ROCK AND ROLL CU SATISFAZIONE ESTREMA

I cumbattimenti di u capu pò esse vistu cum'è u pinnacle di l'intrattenimentu in u ghjocu induve tuttu hè custruitu cù assai cuncetti periculosi è spaventosi. Anu ancu parechje canzoni interessanti chì i ghjucatori anu da cunquistà per scunfighjà, è parechji ostaculi di i patroni sò ancu attraenti. E battaglie di musica sò sempre e cose più eccitanti è solu chjappà e canzoni cù una partitura perfetta hè abbastanza per sbattà tutte cù u rock 'n' roll.

Prughjettu: Muse hè unu di i ghjochi di musica più eccitanti postu chì u so gameplay aumenta cù u tempu è vene sempre cù a progressione più cumplessa chì u ghjocu pò pruduce. Parechji tempi o canzoni eccitanti seranu ancu novi sperienze per i ghjucatori per sente e melodie è ghjucà i livelli perfettamente.
Progetto: Muse

Features:

* Gameplay ritmu, innovativa pronuncia di chjave in tempu reale.
* Produttore originale di musica elettronica indipendente.
* Ghjochi musicali innovatori multipista.
* Diversi stili di musica elettronica, aghjurnati constantemente.
* Pelli tematiche fresche è ricche cù effetti visuali senza pari.
* 40 caratteri cù personalità diffirenti, ognunu cù e so caratteristiche.
* Pacchettu di canzoni tematiche presentate, vi immerge in i caratteri di a storia.
* Cumpete cù l'amichi è i ghjucatori mundiali.
* Supportu cumpletu di i dispositi Apple cù risoluzione cumpleta.
* U ritmu di u sonu elettronicu è i ghjucatori anu una risonanza emotiva.
* Migliura evidente di stu ghjocu in ambliopia.
* Prufittate di u viaghju fascinante è meraviglioso cù e ragazze mentre viaghjate attraversu canzoni putenti è melodie create apposta per divertimentu puru.
* U ghjocu simplice mette in risaltu i riflessi di i ghjucatori, a velocità o a capacità di cuncentrazione postu chì anu da compie tutti i corsi cù piastrelle in caduta rapida à ogni livellu.
* Ottene l'accessu à e canzoni esclusive di ogni caratteru per amparà di più nantu à u so passatu o u sviluppu di a personalità mentre gode di u cuntenutu animatu.
* Cumplete e sfide di ogni ghjornu o altre attività cù l'amichi o i ghjucatori veri per uttene ricumpensa straordinaria chì vi permettenu di sbloccare canzoni uniche.
* Battaglie epiche di u capu cù grandi custruzzioni è stili chì immergenu i ghjucatori in una gioia immensa o una fascinazione mentre scunfighjanu tuttu cù a musica.

Scaricate Project Muse v8.1.0 MOD (Free Shopping) APK Free

Mod

prugettu-muse-v8.1.0-mod.apk

Mod

prugettu-muse-v7.8.0-mod.apk

Mod

prugettu-muse-v6.8.0-mod.apk