Love Live! Festival d'idoli scolastici v9.7.2 MOD (Auto Perfect) APK

Descrizioni:

Amate a vita! School Idol Festival permette à i ghjucatori di gode è gode di belli ritmi di musica trà a musica anime giapponese. Questu hè un ghjocu chì fascina parechje persone appena u vedenu per a prima volta. A bella interfaccia di i caratteri cumminata cù melodie gentili chì riflette a natura di a terra di fiori di ciliegia hà attrattu parechji participanti è sustenidori.

OFFRisce à i ghjucatori più di 100 canti

Quandu vene à stu ghjocu eccitante, ammirate è scopre più di 100 canzoni di diversi livelli. Stu ghjocu vi permette di persunalizà liberamente è sceglie u livellu di ghjocu chì si adatta megliu à e vostre cumpetenze è u livellu. Ci sò livelli quì, disposti in ordine da simplice à cumplessu. Scopre è sperimentà tutte e canzoni incluse in stu ghjocu è vi piacerà sicuramente è sentite assai amatu da u Giappone. Vi dà ancu una mente rilassata è felice.

GIOCA TRAMITE PROGRAMMI LIVE

Unisce à u ghjocu vi dà l'uppurtunità di participà à spettaculi in diretta eccitanti. Da quì pudete amparà più nantu à e storie di diversi caratteri. Ogni caratteru avarà u so contu; Sì avete l'uppurtunità, duvete ricurdà di elli è fà amicizia per capiscenu più di l'altri. Inoltre, pudete ancu participà à certi avvenimenti speciali chì vi daranu sorprese divertenti.

CARATTERISTICHE ASSOLUTAMENTE BELLE È FANTASTICHE

A funzione più impurtante in stu ghjocu hè un bellu cast di caratteri anime. Ogni zitella hà u so corpu maravigghiusu è una bella faccia. Dunque, i ghjucatori sò incredibbilmente entusiasti di ghjucà stu ghjocu. Inoltre, i costumi di ogni caratteru sò assai dilicati è artisticamente cuncepiti, chì li facenu più prominenti in l'ochji di tutti.

TRAVAILU CU L'ALTRE JOCURI

Duvete ancu fà squadra è travaglià inseme cù altri ghjucatori per amparà di più inseme è sbloccare storie novi mentre ghjucate. Per mezu di questu vi farà amici è scuntrà parechji ghjucatori in u mondu sanu è custruisce parechje relazioni diverse. Uniscite à i vostri cumpagni di squadra per pensà è creà e soluzioni è i gameplays più innovatori. Inoltre, ùn vi scurdate di travaglià inseme cù l'amichi per compie i travaglii assignati à tempu.

SCOPRI E SPERIMENTA TUTTI COME UN'AVVENTURA DI GIORNA CORTA

Questu hè un ghjocu unicu cù musica anime giapponese audace. Quì pudete scopre assai cose novi è gode di un spaziu di divertimentu unicu. Pruvate liberamente cù ricchi balli cù l'amichi intornu à voi. Inoltre, pudete creà u vostru gruppu di musica per migliurà inseme. Inoltre, i membri di u gruppu anu da aiutà l'altri è coordinanu ritmu è armoniu per creà a musica perfetta.

Features:

* Uniscendu à un gruppu di idoli di talentu, i ghjucatori interpretanu canzoni impressiunanti per ottene prestazioni elevate in ogni canzone.
* Puderanu sceglie a canzone è u livellu di difficultà currispondente per praticà è sfida à elli stessi, è gradualmente e so cumpetenze migliurà.
* E note musicali appariscenu continuamente in quantità è velocità diverse, cusì avete bisognu di utilizà riflessi per toccu bè.
* U numeru di canzoni hè variatu è divisu in livelli di difficultà cù e diverse rializazioni chì pruvate à ottene.
* I tappe rendenu i spettaculi di l'idoli più attraenti per i telespettatori, è l'idoli saranu sicuramente capaci di portà i so migliori vestiti.

Love Live! Caratteristiche MOD di u festival di l'idoli di a scola:

* Auto Dance (i livelli di difficultà più altu ponu esse fantastichi è perfetti) (PG Ver)
* Partita perfetta (PL Ver)
* Accessu illegale rilevatu bypass

Cumu scaricà è installà Love Live! Festival d'idoli di a scola?

Prima, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu, u schedariu APK serà scaricatu automaticamente.
Truvate u schedariu APK telecaricatu in u cartulare Downloads di u vostru telefunu è apre per installà.
Andate à i vostri paràmetri mobile, cliccate Sicurezza, dopu Risorse Unknown.

Avà apre l'app è piacè.

Scaricate Love Live! School idol festival v9.7.2 MOD (Auto Perfect) APK Gratuitu

love-live-v9-7-5-mod.apk