Vitio Vitio Uma Faatulagaina v2.3.0.1 Totogi APK

Faʻamatalaga: Video Player All Format ose meafaigaluega toe fa'afo'i ata vitio fa'apolofesa. E lagolagoina e XPlayer le setiina o upu faataga mo lau lipine patino ma puipuia au vitio patino mai le tapeina pe va'aia e se isi. Video Player All Format e lagolagoina uma ata vitio, 4K/Ultra HD faila vitio ma taʻalo i latou i faʻamatalaga maualuga. O se tasi lea o ta'aloga vitio sili ona lelei mo le Android tablets ma telefoni feavea'i.
E tele mea e iloa ai le lelei i le taimi o le toe fa'afo'iina o le vitio po'o le musika, ma o le tele o ia mea e masani ona lagolago ma tulaga lelei. Ole maualuga ole lagolago ole faila ole talosaga e matua ese lava ona e tele ata vitio e mafai e tagata faʻaoga ona tatala ile talosaga e pei ole . B. MKV, 3GP, AVI, M4V ma le tele o isi. Ioe, e fa'atatau fo'i lenei mea i musika e pei o faila faila musika, ma e te le tau fa'aogaina isi fa'aliliuga faila e fa'amautinoa ai lou poto masani. A maeʻa ona taʻua le faʻasalalauga a le XPlayer i ituaiga faila faila, e le tatau i tagata faʻaoga ona le amanaiaina le auala e galue ai i le masini. Mo vitiō, o le ae mauaina se lau opeopea e mafai ai ona e matamata ata a'o e faia isi galuega laiti. E mafai ona e pulea ma fa'asoa le pese o lo'o e fa'alogologo i ai i le fa'aogaina o le ta'aloga ile lau loka. I le taimi lava e tasi, o loʻo lagolagoina foʻi e le talosaga le faʻafefe i luga o laupepa tetele, aemaise lava i latou e lagolagoina Chromecast.
vaega:

+ Puipui lau vitio i se faila patino.
+ Lagolagoina uma ata vitio e aofia ai MKV, MP4, M4V, AVI, MOV, 3GP, FLV, WMV, RMVB, TS, ma isi.
+ Ultra HD vitiō, lagolagoina le 4K.
+ Faʻavaveina meafaigaluega.
+ Lafo vitio i le TV ma Chromecast.
+ Lagolago lagolago i lalo o le upega tafailagi ma isi mea.
+ Taʻalo le vitio i le faamalama popup, vaelua le mata poʻo le talaaga.
+ Faiga o le po, Saosaoa Mute ma Toe Ta'alo.
+ Faʻailoa otometi UMA faila vitio i lau masini ma le SD card.
+ Faʻafaigofie ona pulea pe faʻasoa vitio.
+ Faʻafaigofie ona pulea le leo, susulu ma le toe faʻaleleia o le alualu i luma.
+ Filifiliga tele-taʻalo: faʻataʻavale-aunoa, fua faʻatatau, loka lau, ma isi.
+ Ata vitiō HD mo papa Android ma telefoni feaveaʻi.

Faiga Faʻapitoa e manaʻomia: Gagana Samoa Suauu [4.0.3-4.0.4] - Jelly Bean [4.1-4.3.1] - KitKat [4.4-4.4.4] - Lologa [5.0-5.0.2] - Marshmallow [6.0 - 6.0.1] - Nougat [7.0 - 7.1.1] - Oreo [8.0-8.1]

La'u maia Vitio Fuafuaga Uma v2.3.0.1 Premium APK Free

XPlayer_v2.3.0.1_Modded_by_Mixroot.apk