Subway Surfers Blast v3.24.0 MOD (I muvimenti ùn sò micca sprecati) APK

Descrizioni:

Inoltre, i ghjucatori ponu ancu cumminà più simboli per creà effetti speciali, sempre chì match-4 crea un orbe chì distrugge tutti i simboli in una linea, o match-5 crea una splusione chì distrugge tuttu ciò chì li circonda. Tuttavia, ogni livellu limita u vostru numeru di muvimenti, è Subway Surfers Match impone ancu un certu numaru di ore di ghjocu. Avete bisognu à esse estremamente pensativu è decisivu in ogni passu chì fate se ùn vulete micca esse lasciatu.

SUBWAY SURFERS BLAST MOD APK DOWNLOAD HACK 2022

In più di u scopu principale di cumpiendu livelli di difficultà crescente, i ghjucatori di Subway Surfers Match anu un altru compitu, chì hè di disegnà ritratti nantu à i vagoni in a cità. Vi ricordate di u sfondate di Subway Surfers prima ch'ellu sia perseguitatu da u polizia quandu u caratteru principale hà pruvatu à pittà i vagoni di u trenu cù a so latta di pittura? In Subway Surfers Match duvete aiutà stu tippu à perfeccionà questi disegni.

Dopu avè finitu ogni livellu, u ghjucatore uttene alcuni vasi di pittura cù diamanti. I vasi di pittura sò a chjave per i grandi graffiti, mentre chì i diamanti ponu esse cullati per cumprà articuli impurtanti è altri articuli spiciali. Cumpitendu quant'è più livelli pussibule, prestu compie u ritrattu!

Tutti i caratteri chì apparsu in Subway Surfers riappariscenu in u ghjocu Subway Surfers Match in roli assai diversi. Picciotti e zitelle cattivi cum'è Jake, Fresh o Tricky... chì una volta si sò scontrati à a pulizza nantu à e piste, tornanu avà cum'è artisti di strada è abbellisce sta cità. L'apparizione di questi caratteri invocarà sicuramente un sentimentu familiar è nostalgicu per parechji fan di Subway Surfers!

Un'altra cosa interessante di Subway Surfers Match hè chì stu ghjocu offre à i ghjucatori di tuttu u mondu l'uppurtunità di fà amici è cumpete cun l'altri. A funzione d'amici permette di creà un gruppu di i vostri amichi da quale pudete vede u so prugressu è visità i so rializazioni.

In più, Subway Surfers Match sà ancu sguassate i ghjucatori postu chì ci sò spessu avvenimenti è travaglii chì necessitanu interazzione di i ghjucatori. Questu hà da creà una motivazione per incuragisce l'amicizia trà elli è permette à i ghjucatori di ottene ricumpensa preziosa.

Subway Surfers Match hà una grafica animata 2D relativamente appariscente. Un tali stilu graficu ci dà una certa impressione quandu interazzione cù stu ghjocu. Grafica brillanti da parte, a manera di a creazione di u caratteru o u cuntestu hè veramente simile à ciò chì hè statu sperimentatu in Subway Surfers porta un sentimentu indescrivibilmente familiar da i ricordi di stu ghjocu legendariu.

Funzioni MOD di Subway Surfers Match:

Booster Boimidale

Ultime parolle nantu à Subway Surfers Blast

Subway Surfers Match hè un ghjocu estremamente gratificante. Un ghjocu interessante, u equilibriu di u cervellu rende assai faciule per i ghjucatori à impegnà. Sè vo site un amante di i ghjochi cù un ghjocu di match 3, Subway Surfers Match hè veramente una versione chì ùn pudete micca mancà!

Scaricate Subway Surfers Blast v3.24.0 MOD (I muvimenti ùn sò micca sprecati) APK Free

Mod

metropolitana-fatebenefratelli-v3.24.0-mod.apk

Mod

metropolitana-fatebenefratelli-v3.23.2-mod.apk

Mod

metropolitana-fatebenefratelli-v3.11.1-mod.apk

Cumu scaricà è installà Subway Surfers Blast?

Prima, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu, u schedariu APK serà scaricatu automaticamente.
Truvate u schedariu APK telecaricatu in u cartulare Downloads di u vostru telefunu è apre per installà.
Andate à i vostri paràmetri mobile, cliccate Sicurezza, dopu Risorse Unknown.

Avà apre l'app è piacè.