Smart Alarm (Sveglia) v2.5.6 APK Pagatu

Smart Alarm (Sveglia) v2.5.6 APK Pagatu

applicazioni , Lifestyle

Sviluppatore:
TanyuSoft

5/5 - (1 votu)

Descrizioni: Smart Alarm hè una app all-in-one cù caratteristiche eccezziunali per aiutà l'utilizatori à urganizà a so vita di a matina di ogni ghjornu facilmente è pulite attraversu u so sistema di alarme cù una persunalizazione cumpleta. U primu vantaghju di Smart Alarm hè u so designu d'interfaccia unicu è eleganti, chì l'utilizatori ponu abituà rapidamente o adattà à u layout. In questu, tutte e funzioni sò urdinate in parechje categurie separate, cù parechje estensioni interessanti chì permettenu à l'utilizatori di scopra e maravigliose funzioni alarmanti di l'applicazione. Sicondu e so preferenze persunale, ponu più tardi persunalizà l'interfaccia cù diverse opzioni eccezziunali è ricche cum'è culori o sfondi. A cosa grande hè chì l'utilizatori ponu utilizà i fugliali di sonu da a carta di memoria o u dispositivu per stabilisce cum'è suoneria di alarme. Ùn hà micca limitazioni in a scelta di suonerie è hà caratteristiche supplementari per currisponde à o rinfurzà a qualità di u sonu à a suoneria. L'utilizatori ponu ancu cambià i modi di vibrazione in u sistema è fà vibrà à u ritmu basatu nantu à a canzone scelta in u sistema precedente.
Parechji utilizatori anu l'abitudine di spegne a so sveglia è di vultà à dorme cù a cunfidenza chì si ponu svegliate in cinque minuti, ma ùn sò micca. Dunque, Smart Alarm introduverà più funzioni per l'utilizatori per cambià u mecanismu di arrestu di l'alarma. Attualmente hà assai metudi efficaci, cum'è risolve puzzle di disegnu cumplessi o prublemi di matematica per disattivà l'alarma prima ch'ella sia più forte o più fastidiosa.
Features:

+ Corrispondenza nantu à e vacanze in i Stati Uniti. Pudete escludiri e vacanze da i paràmetri di alarme ripetuti
+ Pudete stabilisce a musica nantu à a carta SD cum'è u sonu di l'alarma.
+ Hè pussibule cambià a dimensione di u buttone di arrestu di l'alarma è u buttone snooze. Impedisce l'errore di piantà accidentalmente l'alarma.
+ Hè pussibule stabilisce l'alarma per piantà risolve un prublema di matematica o scrivite u numeru. Pudete prevene l'oversleeping da una funzione cumplicata di stop d'alarma
+ Pudete persunalizà u buttone laterale, u buttone di ritornu è u buttone di menu per piantà l'alarma o stabilisce a funzione snooze o aghjustà u voluminu di l'alarma.
+ Pudete attivà / disattivà u sonu di l'alarma è a vibrazione in modu silenziu.
+ Pudete stabilisce se u sonu di l'alarma hè ghjucatu attraversu u parlante di u dispositivu quandu l'auriculare sò cunnessi.

Versioni Android richiesti: Ice Cream Sandwich [4.0.3–4.0.4] - Jelly Bean [4.1–4.3.1] - KitKat [4.4–4.4.4] - Lollipop [5.0–5.0.2] - Marshmallow [6.0 - 6.0.1] - Nougat [7.0 - 7.1.1] - Oreo [8.0-8.1]

Scaricate Smart Alarm (Alarm Clock) v2.5.6 APK Pagatu Gratuitu

Smart_Alarm-v2.5.6_build_153.apk