Scary Teacher 3D v7.1.1 MOD (Money Illimitatu) APK + DATA

Scary Teacher 3D v7.1.1 MOD (Money Illimitatu) APK + DATA

Ghjochi , Simulation

Sviluppatore:
Z & K Games

4.2 / 5 - (38 voti)

Description:
Scary Teacher 3D -
Simulatore di horror cù una trama cumplicata. U terribili maestru cuntinuava à punisce fisicamente i zitelli per i so misfatti, è ghjunse l'ora di cuntà, u maestru si trasfirìu in una grande casa accantu. Avà vi tocca à sapè ciò chì Miss T hè ammucciatu entri in a casa custituita di 15 stanze differente è investigandu i crimini di u maestru. Cumplete missioni una per una per amparà di più storia, ma attenti, Miss T vi pò catturà è falla a missione.

Storia / Ghjocu
Quì in un ghjocu interessante di Scary Teacher 3D, i gamers Android si divertiranu cù un ghjocu di simulazione divertente mentre scoprenu a casa spaventosa di u cattivu maestru liberamente. Esplora diverse zone è aspetti di a casa, vene cun modi affascinanti per interagisce cù u ghjocu, è ghjucate assai scherzi divertenti nantu à a donna tigre.

Aduttate diverse modi di ghjocu è vaghjimu liberamente per a casa per scherzà u maestru. Pianificate i vostri muvimenti cù cura è vene cun assai piani innovatori per assicurà chì vi superate facilmente a so guardia. Fighjate a donna chì cascà in e vostre trappule è gode di vedela arrabbiata cù e so maledizioni disgraziate è espressioni facciali divertenti. Questu duverebbe veramente aiutà à rilassate è divertevi cù u ghjocu eccitante.

ESPERIENZA NEW PRANKS
In l'ultima versione di Scary Teacher 3D, ghjucherete scherzi nantu à Miss T è ci sò dui novi tipi di livelli da sceglie. Unu deve apprufittà di ella à u ghjocu di piscina, l'altru li dà una scossa elettrica ligera. Di sicuru, tutti necessitanu una certa cumpetenza per compie u livellu, sè vo site abili à osservà sta donna spaventosa è movendu per evitarla. Dunque, dui novi metudi aprenu eccitanti pussibulità di sperienza per i ghjucatori.

JUCA A DONNA GATTIVA
A storia chì i ghjucatori sperimentanu in Scary Teacher 3D hè chì site un studiente in un liceu è u vostru maestru hè Miss T. Ùn li piace micca perchè ella hè punita cusì. Ella tratta i so studienti cum'è minacce, abusi è parechje altre forme. Allora hè a motivazione per u nostru caratteru principale per sneak in a casa di a donna, ghjucà i so scherzi è spaventà quant'ellu pò.

Cuntrolla u caratteru da a perspettiva in prima persona cù cuntrolli familiari è accessibili. Ùn averete micca prublemi cù troppu buttuni, solu buttuni di navigazione primaria è interazzione. À u listessu tempu, pudete interagisce cù l'uggetti specifichi per cullà, amparà, o movenu in una zona desiderata. À u latu manca di u screnu hè un screnu chì registra i movimenti di Miss T quandu ghjucate à u prankster.

PASSARE DIVERSI LIVELLI
U primu modu chì sperimenterete hè a Carriera di Scary Teacher 3D. Stu modu hè abbastanza faciule postu chì ogni livellu hè una sfida di puzzle per voi per risolve. À u listessu tempu, vi purteranu esigenze specifiche, è pruvate à scuntrà stu requisitu in u vostru modu. Dinù, vi Mulateri Di L'esse attentu à i vostri muvimenti cusì chì Miss T ùn vi ricunnosce. Pruvate à fighjulà e so azzioni per sapè induve si move in casa.

In modu di carriera, vi vede temi chì currispondenu à diversi livelli di prank. In altre parolle, passerete per parechji livelli è truverete scherzi eccitanti. U primu scherzu chì ti tirate hè una trappula sorpresa, è ùn pò micca mette davanti à Miss T perchè ella pò facilmente vede. Allora u vostru compitu hè di mette a trappula in u locu ghjustu è aduprà un articulu in a casa per sguassà i suspetti di u caratteru.

A BATTAGLIA Trà I CERCANTI È U FUGITIVU
Sì avete una certa abilità perchè avete passatu i livelli di Scary Teacher 3D, u modu multiplayer hè per voi. U ghjocu ùn presenterà micca troppu cambiamenti, ma sperimenterete sia i roli di Miss T u cercatore è u caratteru nasconde. Quandu avete principiatu u livellu, sapete u rolu è ciò chì duvete fà. U vostru compitu hè di rializà stu requisitu è, sicuru, serà una tattica di caccia-cattura assolutamente impressiunanti in una grande zona.

Gameplay adattatu per i ghjucatori di tutte l'età
Cum'è un genitore, pudete ancu permette à i vostri figlioli di gode di u ghjocu divertente è creativo di Scary Teacher 3D ancu s'ellu hà u tema spaventoso. Senza effetti di sangue è gore, inseme cù l'avvicinamenti divertenti è amichevuli, u ghjocu hè tutale adattatu per i ghjucatori di tutte l'età, chì hè abbastanza simile à Ice Scream Episode 2.

Ottene facilmente e vostre ricumpensa ogni ghjornu
Quì in Scary Teacher 3D, i ghjucatori anu ancu accessu à parechje interessanti ricumpensa in u ghjocu ogni ghjornu chì pudete uttene senza avè da fà nunda. Per ùn dì micca, cù i premii impilabili à a fine di u mese, sarete piacè cù i vostri premii fantastichi.

Play for free
E malgradu tutte e funzioni eccitanti di u ghjocu, i gamers Android ponu sempre divertisce in Scary Teacher 3D cù a versione gratuita di u ghjocu in Google Play Store. Quì, pudete gode di a maiò parte di e funziunalità in u ghjocu senza avè da pagà nunda. Ma s'è vo vulete di più, allura tu avissi sicuru catturà a versione mudificata di u ghjocu nant'à u nostru situ web.

Prufittate u titulu mobile sbloccatu nantu à u nostru situ web
Parlendu di quessa, l'app modded nantu à u nostru situ web hà tunnellate di gameplay accessibile è sbloccatu per voi per scopre liberamente. Quì pudete sbarazzarsi di annunzii fastidiosi, acquisti indesiderati in u ghjocu è parechje altre funzioni fastidiose. Tuttu ciò chì duvete fà hè di scaricà è stallà u Scary Teacher 3D Mod APK da u nostru situ web, seguite l'istruzzioni furnite, è site bonu per andà.

Avete modi di ghjocu interessanti per piacè
Per quelli di voi chì sò interessati, pudete avà divertevi cù Scary Teacher 3D in parechji modi di ghjocu unichi, ognunu offre a so propria sperienza unica.

* Modu Carriera - Cuminciate à divertirvi cù u ghjocu principale 3D di Scary Teacher soffrendu parechje avventure in ghjocu, ognunu cù e so propri configurazioni è storie. Esplora e diverse missioni è truvate parechje manere di trattà cù i vostri nemici. Prufittate di u ghjocu di carriera cù finu à decine di storie diverse da scopre.
* Modu Teaser - È per quelli di voi interessati à terrorizà u prufessore crudele subitu, pudete avà prufittà di u Modu Teaser dispunibule, chì vi dà tunnellate d'articuli diffirenti per ghjucà. Sentite liberu di scaccià torte, criature spettrali è assai articuli di scherzu mentre pruvate tuttu in modu teaser.
* Multiplayer - Per chì i ghjucatori si divertinu più cù u ghjocu, pudete avà divertevi cù l'interessante modalità di ghjocu in linea. Sentite liberu di ghjucà u ghjocu cù l'amichi è i ghjucatori in linea per duppià u vostru divertimentu.

Features:
* Casa interattiva in stile mondu apertu
* 15 stanze diverse è sicreti per risolve
* Temi di orrore, ma adatti per i zitelli di tutte l'età
* Cuntrolli faciuli

Scaricate Scary Teacher 3D v7.1.1 MOD (Money Illimitatu) APK + DATA Free

Mod

scary-teacher-3d-7.1.1-mod.apk

Mod

scary-teacher-3d-7.0-mod.apk

Mod

Scary-Teacher-3D-v6-6-Mod.apk

Obb

com.cocoplay.fashion.style.zip

Cache di strada: SD / Android / obb