Puffin Web Browser v9.7.1.51314 Premium APK

Puffin Web Browser v9.7.1.51314 Premium APK

applicazioni , Communication

Sviluppatore:
CloudMosa Inc.

4 / 5 - (3 voti)

Descrizioni: Puffin Web Browser hè liberu di scaricà da Google Play Store ma richiede un abbonamentu pagatu per un usu illimitatu. L'utilizatori ponu pruvà una prova gratuita prima di abbonà à u serviziu. Questa valutazione gratuita hè finanzata da publicità è hè limitata à una ora di usu per ghjornu. L'annunzii sò serviti è e quote sò infurzate solu durante u periodu di prova gratuitu.
Puffin Browser Pro ci aiuta ancu à salvà dati impurtanti. Puffin compresses u situ web è sguassate u cuntenutu innecessariu, overloading users. Pudemu sceglie sta funzione di cumpressione noi stessi quandu avemu cunnette à una reta mobile. Funzione di salvezza di dati di Puffin, chì riduce a proporzioni di l'imaghjini. Se vulemu a qualità di l'imaghjini cumpleta di u modu di almacenamiento di dati, pudemu aghjustà noi stessi clicchendu u buttone "Fine tune image" in u menù generale. In u menù generale di Puffin truvemu una riferenza à a nostra salvezza di dati. Ci permette l'accessu à i paràmetri di u navigatore, i marcati, i download è a storia. Ci hè ancu un strumentu di dial veloce assai praticu è ancu un lettore di nutizie chì hè veramente utile.
Puffin Browser Pro per u telefuninu ci offre ancu a pussibilità di sceglie trà temi chjaru o scuri. Ricurdativi chì usemu u tempu dispunibile per evità u fattu chì soffremu a tensione oculare da l'esposizione prolongata à a luce blu è micca per dannà a salute di l'utilizatori.
Features:

+ Velocità di carica senza precedente
+ U mutore JavaScript più veloce
+ Bloccu di publicità inclusu
+ Modi mobile è desktop per una sperienza web cumpleta
+ Scaricate à e capacità di nuvola (finu à 1 GB di dimensione per schedariu)
+ Modu cinematicu per video è ghjochi flash
+ Trackpad virtuale è gamepad
+ Supportu Adobe Flash

Versioni Android richiesti: KitKat [4.4–4.4.4] - Lollipop [5.0–5.0.2] - Marshmallow [6.0 - 6.0.1] - Nougat [7.0 - 7.1.1] - Oreo [8.0-8.1]

Scaricate Puffin Web Browser v9.7.1.51314 Premium APK Gratuitu

Puffin_v9.7.1.51314_Modded_by_Mixroot.apk