Perfect Me -Face & Body Editor v7.0 APK VIP

Perfect Me -Face & Body Editor v7.0 APK VIP

applicazioni , spettacoli

Sviluppatore:
ryzenrise

3/5 - (1 votu)

Descrizioni: Perfect Me + Body Editor è Face Retouch hè un maravigghiusu editore di foto è video chì pò edità a faccia è u corpu gratuitamente. Pò aiutà à rinfurzà e curve di u corpu per ottene u corpu slim è a figura perfetta. È pudete fà mi magre, ottene gambe lunghe è abs fermi è tatuaggi realistichi. Tocca ancu una faccia svelta, u nasu più altu è l'ochji più grandi. Hè facilitu per pulisce è liscia labbra è a pelle liscia. Questa hè a prima app editore di corpu in Google Play. Cù anni di sviluppu cuntinuu, avemu avà diventatu una app di editazione di ritratti cumpleta. Cù pochi clicchi simplici, pudete avè a vostra bellezza Insta avà! Hè una faccia maravigliosa per piglià per l'editazione di foto.
Un puntu interessante quandu vi sperienze Perfect Me hè chì, in più di migliurà u vostru corpu è abbellisce a vostra faccia, pudete ancu allungà facilmente e so gammi. Sempre chì si stende uni pochi centimetri di più, vi vede ancu a diferenza. Inoltre, l'applicazione vi supporta ancu per persunalizà certi fatturi cum'è u vostru culore di a pelle o aghjunghje alcuni tatuaggi se vulete. À u listessu tempu, pudete ancu aghjunghje abs, è sta funzione hè adattata per l'utilizatori maschili per avè un corpu sexy. L'utilizatori ponu truvà e funzioni basiche di una applicazione di editazione d'imaghjini è video. À u listessu tempu, pussede ancu punti d'interessu specifichi nantu à cumu pudete aghjunghje elementi novi cum'è sfondate è stickers. I stickers cuntenenu una varietà è micca solu emojis ben cunnisciuti, è pudete ancu cambià un sfondate soddisfacente dopu chì l'applicazione ricunnosce u caratteru. A funzione di cambiamentu di fondu richiede precisione in l'identificazione, chì l'utilizatore deve assicurà.
Features:

+ Gambe lunghe è belle. È avatan cù u vostru selfie di bellezza, trasfurmate a vostra maraviglia di foto.
+ Custruite abs per uttene sei pack abs.
+ Aghjunghjite tatuaggi è fonti artistici. Fate a vostra foto di dimensione insta perfetta.
+ Redesignate facilmente l'area chì vulete. Hè un editore di forma di corpu perfettu per e donne è pudete liquidà a vostra faccia facilmente.
+ Aghjunghjite stickers di vestiti: Pudete aghjunghje condizionatore, cappellu è occhiali per vestisce a vostra faccia.
+ Sustituisce magicamente i sfondi.
+ Sfoca l'uggetti indesiderati, facci o qualcosa di simile!
+ Cambia u culore di i capelli: sceglite i culori stilati per cambià i capelli. L'app di acconciatura ti aspetta per pruvà.
+ Adesivi di temi diffirenti per decorate e vostre foto. I stili 365 perfetti facenu chì a vostra foto aumenterà più Mi piace per voi.
+ Tagliate e foto per adattà à e dimensioni richieste di e plataforme di e social media; Sparte nantu à Instagram, Snapchat è Facebook.
+ Un saccu di layout di collage per decorate è mischjà parechje foto.

Versioni Android richiesti: KitKat [4.4–4.4.4] - Lollipop [5.0–5.0.2] - Marshmallow [6.0 - 6.0.1] - Nougat [7.0 - 7.1.1] - Oreo [8.0-8.1]

Scaricate Perfect Me -Face & Body Editor v7.0 APK VIP Gratuitu

Perfect_Me_v7.0_VIP.apk