Lollipop & Marshmallow Match3 v24.0118.01 MOD (Auto Win) APK

Lollipop & Marshmallow Match3 v24.0118.01 MOD (Auto Win) APK

Ghjochi , Puzzle

Sviluppatore:
BitMango

Qualchì st'articulu

Descrizioni:

Preparate per un viaghju diliziosu pienu di dolci dolci è sfide eccitanti in Lollipop & Marshmallow Match3. Stu ghjocu addictivu vi averà impegnatu in battaglie di cunghjunzione di caramelle contr'à un cast di caratteri culuriti, cumpresi Billy, Willy, Honey, Rumpy, Messie è Jackie. Mantene un ochju attentu à e so pusizioni è pigliate l'azzioni appropritate per esce vittorioso. Ogni livellu presenta un inseme unicu di partiti di caramelle, chì vi portanu in diverse lochi induve puderete cullà infurmazioni nantu à u viaghju di i fratelli cattivi.

Un Mondu Dedicatu à Dolci Dolci è Sfida Gameplay

Lollipop & Marshmallow Match3 hà guadagnatu pupularità per u so ghjocu captivante è u so design visualmente attraente. Immergiti in un mondu pienu di dolci dolci chì duvete rompe creendu cumminazzioni di trè o più caramelle currispondenti. Tuttavia, sia attentu à u numeru limitatu di movimenti dispunibuli per voi. Strategizzate e vostre mosse per rompe quant'è più caramelle pussibule mentre cumplete ancu l'ugettivi laterali di u ghjocu. Creendu combinazioni speciali, riceverete articuli di supportu fantastichi è attivate grandi esplosioni chì vi aiutanu à cullà più stelle. Scopu di guadagnà trè stelle in ogni partita maiò per riceve premii bonus.

Scacciate combinazioni putenti è crea oggetti speciali

Ogni cumminazione di caramelle in Lollipop & Marshmallow Match3 pò esse cumpostu da quattru o cinque caramelle, chì vi dendu accessu à una quantità significativa di energia. Questu permette di caccià parechji cumpunenti à una volta, facendu modu per un ghjocu ancu più eccitante. Cunfrontendu quattru caramelle in un quadru, pudete invucà api o custruisce razzi per aiutà in a vostra ricerca di cunghjunzione di caramelle. Aghjunghjendu una fila di quattru caramelle orizontali o verticali creanu caramelle strisce. Inoltre, cumminendu cinque caramelle sbloccarà ancu più assistenza utile. Crea bombe è dolci diagonali cumminendu cinque caramelle in a forma di una L o una T. Cuncordate cinque caramelle in una fila vi darà un orbe chì pò causà una splusione distruttiva. Prestate attenzione à i dettagli è liberate l'articuli desiderati per rinfurzà u vostru ghjocu.

L'aghjurnamenti regulari è l'avvenimenti eccitanti aspettanu

U sistema Lollipop & Marshmallow Match3 aghjurnà regularmente u so cuntenutu per furnisce i ghjucatori cù esperienze novi è eccitanti. Cù più di 2300 livelli di eccitazione è simpatia, u vostru viaghju cù Jenny ùn serà mai stancu. Inoltre, pudete esse assignati travaglii di ogni ghjornu per guadagnà ricumpensa extra, aghjunghjendu un altru livellu di impegnu à u ghjocu. Accede à a lista di i travaglii appena entre in u ghjocu è imbarcate in novi avvenimenti dopu a vostra caccia di caramelle. Preparatevi per a battaglia sfida contr'à Big Marsh, induve pudete pruvà a vostra agilità mentale. Ogni vennari, pudete participà à l'avvenimentu d'oru, accumulendu una ricchezza di muniti d'oru per riempie e vostre sacchetti.

Sfidate voi stessu è migliurà e vostre cumpetenze di ragiunamentu

Lollipop & Marshmallow Match3 ùn hè micca solu di cunghjuntà i caramelle; hè un'uppurtunità di sfida à sè stessu è migliurà e vostre cumpetenze di ragiunamentu. Cù centinaie di novi livelli aghjuntu à u vostru viaghju cù Jenny, pudete spinghje i limiti di e vostre capacità di risolve i prublemi. Impegnate in u modu di ghjocu di nascondite per truvà i dolci nascosti sottu à a superficia. Preparatevi per a sfida di a cioccolata calda, un compitu difficiule chì richiede a vostra assistenza per aiutà Jenny à vendicà i so fratelli cattivi mentre raccoglie caramelle è oru. A più bona parte ? Pudete immerse in stu mondu dolce è divertente ancu senza una cunnessione Internet. U ghjocu vanta migliaia di livelli classici di match-3, tutti mantenendu una qualità d'imagine stabile è un design di sonu captivante.

Scatenate e vostre cumpetenze Candy-Matching cù Lollipop & Marshmallow Match3 Mod (Auto Win) APK

Sò prontu à piglià a vostra avventura di cuncurrenza di caramelle à novi alture? Cù l'APK Lollipop & Marshmallow Match3 Mod (Auto Win), pudete gode di una sperienza di ghjocu mejorata. A versione mudificata di u ghjocu furnisce una funzione auto-win, chì vi permette di passà i livelli senza sforzu. Dite addiu à i puzziche sfide è abbracciate a satisfaczione di a vittoria. Scaricate avà l'APK modded è immerse in un mondu di dolci dolci è sfide eccitanti.

In cunclusione, Lollipop & Marshmallow Match3 offre una avventura captivante è dolce per i ghjucatori di tutte l'età. Aghjunghjite à Jenny in a so ricerca per abbinà i caramelle, compie puzziche sfide, è scunfighja i fratelli cattivi. Cù u so gameplay accattivante, l'aghjurnamenti regulari è l'avvenimenti eccitanti, stu ghjocu vi farà di sicuru intrattenimentu per ore. Sfida e vostre cumpetenze di ragiunamentu, liberate combinazioni putenti è sbloccate articuli speciali per rinfurzà u vostru ghjocu. Scaricate Lollipop & Marshmallow Match3 avà è indulge in un mondu di piacè di zuccheru!

Scaricate Lollipop & Marshmallow Match3 v24.0118.01 MOD (Auto Win) APK Gratuitu

lollipop-marshmallow-match3-v24.0321.00-mod.apk

Cumu scaricà è installà Lollipop & Marshmallow Match3?

Prima, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu, u schedariu APK serà scaricatu automaticamente.
Truvate u schedariu APK telecaricatu in u cartulare Downloads di u vostru telefunu è apre per installà.
Andate à i vostri paràmetri mobile, cliccate Sicurezza, dopu Risorse Unknown.

Avà apre l'app è piacè.