Bingo Pop Play Live Online v8.2.29 MOD (Cirilie / Monete Illimitate) APK

Descrizioni:

Bingo Pop hè un veru rigalu per tutti quelli chì sò appassiunati, ma preferiscenu turni più tranquilli è più longu. I ghjucatori participeranu à tornei di bingo multiplayer cù altri ansiosi di vince da u mondu. Una varietà di bonus permette di guadagnà un vantaghju è avanzà seriu. Belli grafici, diversi mini-ghjochi supplementari è assai di più fascinaranu i fan di pittura di numeri per un bellu pezzu.

GIOCARE BINGO CU ALTRI GIOCATORI

Quandu avete principiatu u livellu di bingo di Bingo Pop, vi unirete à parechji ghjucatori in un ghjocu sfida è tocca à e vostre cumpetenze per vince. I ghjucatori vederanu frames pieni di quadrati è numeri di valori diffirenti. Da quì pruvate à truvà u bingo in ogni quadru di u livellu è esse u primu à vince. Inoltre, ci saranu assai meccanichi eccitanti chì pudete aduprà.

L'interfaccia à l'iniziu di u livellu hè accessibile, è duvete avè una bona cunniscenza di i numeri è vede à traversu u so arrangiamentu caòticu. Stu arrangiamentu ùn hè di solitu decisu da u ghjucatore, ma da u sistema. Allora ogni ghjucatore ùn sapi micca chì numeri riceverà è prova di truvà i numeri chjamati per creà un bingo. In verità, questa hè una sperienza chì nisun ghjucatore pò ignurà.

OTTENERE VICTORIA IN NIVELLI

Quandu avete sperimentatu Bingo Pop, vi vede frames è u ghjocu principia cum'è numeri consecutivi sò chjamati. Una barra di numeri chjamati appariscerà per voi per fighjà è cumincià à circà i numeri currispundenti. À u listessu tempu, a vitezza di l'apparizione ùn hè micca troppu veloce, è sicuru chì ogni ghjucatore ùn puderà micca caccià l'ochji; Di sicuru, un ordine di vittoria aghjurnatu hè mostratu nantu à a manca di u screnu.

À u latu manca di u screnu, queste sò e pusizioni chì saranu disposti cum'è un certu caratteru cumpleta u livellu, è di sicuru i primi trè pusizioni anu sempre elementi decorattivi più attrattivi chì l'altri. À u listessu tempu, in più di a furtuna, i ghjucatori anu da fà un bonu usu di diversi effetti durante u ghjocu per incuragisce l'emergenza di un bingo. Hè simile à e funziunalità chì vi aiuterà à cumpiendu e sfide chì venenu.

Puderete vede una barra di energia vicinu à u settore chjamatu di numeri, è sta barra d'energia continuamente riempia finu à chì u so effettu hè attivatu. Sti effetti sò diversi, p.e. B. cresce punti spirienza, spariscia qualchi numari e tanti altri effetti utili. Allora hè esattamente per quessa chì certi ghjucatori ponu ghjunghje à a cima rapidamente s'ellu facenu a maiò parte di questu.

USE BOOSTERS PER ASSISTIRTI IN COMBAT

Un puntu notevuli quandu si sperimenta ogni livellu di bingo pop hè chì duvete decide se vulete cumprà o micca boosters. Questi boosters ùn sò micca ubligatoriu, ma u sistema spessu vi invita à cumprà sti articuli. Sicondu quantu soldi spende, u numeru è a rarità di i boosters cambiaranu ancu. Sò liberi di sceglie u prezzu chì vi cunvene è u scopu di a vostra participazione à u screnu.

Ci sò parechji tippi di boosters cù effetti diffirenti, è u so effettu determina a rarità chì appare quandu cumprate boosters prima di u ghjocu. Parechje effetti attirà a vostra attenzione, cum'è: B. pò aiutà vi ghjunghje sin'à u bingo chì vi accelerà u cumpletu livellu. À u listessu tempu, alcuni altri effetti acceleranu in modu efficace u prucessu di cullizzioni di numeri in un bingo se pudete fà sparisce un certu numaru di numeri senza avè da chjamà u numeru di u sistema.

Features:

* Aumenta e vostre probabilità di vincite sbadendu 12 carte di bingo à una volta in u modu Speed ​​​​Bingo! Pudete vince à traversu u bordu?
* Fate squadra cù l'amichi in i novi club per più ghjoculi multiplayer in linea in diretta! Siate è rilassate mentre vi divertite in diretta cù l'amichi!
* Ghjucate carta per carta offline o bingo multiplayer in linea in diretta!
* Ùn avete micca sempre ghjucà una mappa multiplayer in linea in diretta! Sguassate u tavulinu in viaghju cù a nostra funzione offline! Perchè perde soldi in ghjochi noiosi quandu pudete ghjucà à bingo multiplayer in linea o offline gratuitamente!
* Pigliate una carta di bingo è ghjucate in diretta contr'à l'altri! Bingo online hè una sperienza multiplayer unica in tempu reale!
* Sfida à i vostri amichi in ligna per ghjucà à voi in diretta è vede quale pò ghjunghje à a cima di u scoreboard! Rilassatevi, avete fattu!
* Ùn ci hè megliu modu per piglià una pausa da u mondu reale chè rilassate in casa cù una carta BINGO POP! Dì à i vostri amichi per esse in linea in ogni momentu è ghjucà una carta rapida! Vulete una pausa da cullà in a classifica? Rilassate è ghjucate una mappa offline o duie!
* Annoiatu cù i ghjochi di tavola? Ghjucate invece à BINGO POP!
* I ghjucatori trovanu frames pieni di campi numerichi è pruvate à sparisce i numeri per furmà bingo per vince u livellu.
* U numeru di ghjucatori chì participanu à u ghjocu varieghja; Ùn determine micca i numeri è deve aduprà a vostra cumpetenza è a furtuna.
* I numeri sò chjamati per chì u ghjucatore ùn pò micca caccià l'ochji, è una barra di energia aiuta à attivà i boosters.
* Se vulete ghjucà un livellu, duvete cunsiderà cumprà boosters è a qualità cambia secondu a quantità di soldi.
* Pudete truvà diversi boosters cù diverse rarità è effetti cum'è: B. ghjunghje à un bingo istantaneu, alcuni numeri chì spariscenu, etc.

Scaricate Bingo Pop Play Live Online v8.2.29 MOD (Ciliegie / Monete Illimitate) APK Gratuitu

bingo-pop-v8-2-29-mod.apk